Helaas is dat op de 1 of andere manier niet zo, ik heb de hele zomer lopen klungelen met het gras. Het leek wel als sneeuw voor de zon te verdwijnen, maar dan was het andere deel nog niet goed bijgegroeid.

In het begin hebben we het onkruid probleem gehad, dat is gelukkig goed aangepakt, maar ook daarna leek het wel of het gras niet wilde groeien. Ik heb ze tot half mei bij moeten voeren en daar ben ik verleden week ook maar weer mee begonnen, want het gras is echt op en het deel waar ze niet stonden is nauwelijks gegroeid.
Nou heb ik zelf een paar theorieën, maar wilde eens weten of iemand van julie misschien weet wat de oorzaak kan zijn.
De wei ligt wat hoger, naast de wei is een holle weg en als je voor de wei staat dan moet je ook ietsje omhoog om de wei in te komen. Kan dat een oorzaak zijn dat het gras zo slecht groeit? Misschien dat het regenwater te snel wegstroomt? Aan de andere kant van de holle weg ligt een weiland wat ongeveer net zo groot is en daar lopen 3 ijslanders en een kwpn-er en die hebben altijd genoeg gras, maar die wei ligt gewoon op straatniveau.
Of kan het zijn dat de wei te lang verwaarloosd is geweest? De vorige huurder heeft het namelijk een paar jaar verwaarloosd, vandaar ook al dat onkruid.
Of heb ik gewoon 2 veelvraten?

Ik durf de wei niet goed kunstmatig te bemesten ivm Vera en haar zomereczeem, maar zou dat misschien een oorzaak zijn? Dat die wei eens goed bemest moet worden?
Ik word er echt wanhopig van, heb gisteren in de stromende regen maar gewoon de afscheiding weggehaald, zodat ze even de hele wei hebben, maarja dat is ook geen oplossing. Ze hebben nu weer even wat gras, maar ik schat dat het hooguit voor een week is.
Als ik dan van andere mensen hoor dat ze het gras niet op kregen deze zomer, dan vraag ik me af wat er bij ons aan de hand kan zijn