Eczeemdekens eraf?
Eczeemdekens eraf?
Jaja, het is nu steeds zulk slecht weer dat ik eraan zit te denken om vandaag pleuni te bevrijden van haar burka!
Ze staat al wel een tijdje onder een regendeken.
Maar ik hoop dat de rotvliegjes nu toch wel verdwenen zijn ook als het even wat mooier weer is.
Hoe staat het er bij de andere paarden met eczeemdekens ervoor! Zijn die alweer "bloot"??
Ze staat al wel een tijdje onder een regendeken.
Maar ik hoop dat de rotvliegjes nu toch wel verdwenen zijn ook als het even wat mooier weer is.
Hoe staat het er bij de andere paarden met eczeemdekens ervoor! Zijn die alweer "bloot"??
Maurits & Pleuni
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Mijn eerste pony(x hafflinger) had ook eczeem.
Bij haar ging de deken er pas eind oktober af,en dat was een Boetdeken.
Bij haar ging de deken er pas eind oktober af,en dat was een Boetdeken.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Die van mij mag hem nog niet af. Die is juist de laatste weken weer wat erger gaan schuren. Vorig jaar heeft hij tot in november doorgeschuurd dus ik ga het risico niet lopen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
ik had Vera tijdelijk zonder staan, maar gisteren was ze zichzelf zo aan het bijten in haar kont dat ik heel rap de deken weer op heb gedaan (heb 'm altijd in mijn auto liggen "voor het geval dat...")
Maarja ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, hier in het zuiden is het sinds vanmiddag onophoudelijk aan het plenzen en het gevolg was dus dat Veer weer nat onder haar deken stond
Ik heb 'm maar afgedaan en thuis in de wasmachine gegooid, dan kan ie morgen weer op. Ik word er deze zomer echt knettergek van, heb dat ding volgens mij vaker in de machine gehad dan dat ie om Veer heen zat 
Maarja ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, hier in het zuiden is het sinds vanmiddag onophoudelijk aan het plenzen en het gevolg was dus dat Veer weer nat onder haar deken stond

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Als Saar naar buiten gaat (ze kunnen nu niet op het land omdat het te nat is) dan krijgt ze nog steeds haar eczeemdeken op. Ik hou dat ook nog wel een tijdje vol.
Ik doe hem tegenwoordig over haar gewone (regen)deken heen. Blijft ze lekker droog en warm, alleen de eczeemdeken wordt dan nat, maar dat droogt wel weer.Afgekeken van een stalgenootje die haar vliegendeken over de regendeken heen deed. Zit voor de paarden veel comfortabeler. Snap nog steeds niet dat ik dat niet zelf heb kunnen bedenken.
Ik doe hem tegenwoordig over haar gewone (regen)deken heen. Blijft ze lekker droog en warm, alleen de eczeemdeken wordt dan nat, maar dat droogt wel weer.Afgekeken van een stalgenootje die haar vliegendeken over de regendeken heen deed. Zit voor de paarden veel comfortabeler. Snap nog steeds niet dat ik dat niet zelf heb kunnen bedenken.
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

Heb je daar toevallig een foto van???
Ik heb dr regendeken er overheen zitten, vraag me nl af of andersom ook zou passen... ze heeft ook nog dr buikflap etc hea... lijkt me niet echt handig.
Pleun heeft m ook nog steeds op. Want toen ik vanaaf even ging rijden en mau zn brokken gaf, zaten er enorm veel beesten om hem! Muggen en minivliegjes etc, ze zijn nog niet weg dus
Ik heb dr regendeken er overheen zitten, vraag me nl af of andersom ook zou passen... ze heeft ook nog dr buikflap etc hea... lijkt me niet echt handig.
Pleun heeft m ook nog steeds op. Want toen ik vanaaf even ging rijden en mau zn brokken gaf, zaten er enorm veel beesten om hem! Muggen en minivliegjes etc, ze zijn nog niet weg dus
Maurits & Pleuni
Tika houd nog lekker d'r eczeemdeken op,als het regent krijgt ze gewoon een regendeken er overheen.
Maar toen het van de week zo waaide heb ik d'r eczeemdeken even afgedaan en alleen een regendeken omgedaan.
September en Oktober zijn ook maanden waar eczeempaardener veel last van hebben.
Maar toen het van de week zo waaide heb ik d'r eczeemdeken even afgedaan en alleen een regendeken omgedaan.
September en Oktober zijn ook maanden waar eczeempaardener veel last van hebben.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Raya was ook al weer een aantal dagen zonder, is sinds vandaag ook weer 24/7 naar buiten gegaan. Maar we hebben toch maar besloten om de deken weer even op te doen. Want ze schuurt nu wel heel erg als ze beneden aan de paal staat. (heeft ze de hele zomer niet gedaan).
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Nee geen foto van, kan ik morgen wel even maken.mariën schreef:Heb je daar toevallig een foto van???
Ik heb een rambo eczeemdeken en die valt als een gewone deken, dus die past makkelijk over een regendeken. Een boett wordt wat lastiger denk ik.
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW