o.a tarief ABOP, punten etc.
o.a tarief ABOP, punten etc.
Aangezien iedereen vragen stelt over ABOP ik dan ook maar.
Ik wil misschien met Pleun, afhankelijk van nog een aantal dingen, ABOP gaan doen dit jaar.
Ze had genoeg punten met keuring en zou fjordsport proefje doen met haar maar toen werd ze hoefbevangen dus ja helaas dat ging over en zal weer opnieuw naar de keuring moeten en ook ABOP / FS doen.
Nu vroeg ik me af Fjordsport is 15 euro geworden voor leden en niet leden.
Hoe zit dat met ABOP???
En hoe gaat ABOP verder in zijn werking??
Wanneer heb je een A of B etc?
En moet je in wedstrijdtenue, want pleun heeft boomloos zadel met dekjes a 100 euro, en weet niet eens of ze daar uberhaupt een wit dekje van hebben, maar dat gaat een beetje ver.
En zijn er eigenlijk al data bekend? Bijvoorbeeld van Roden.
Bedankt alvast iedereen!
Ik wil misschien met Pleun, afhankelijk van nog een aantal dingen, ABOP gaan doen dit jaar.
Ze had genoeg punten met keuring en zou fjordsport proefje doen met haar maar toen werd ze hoefbevangen dus ja helaas dat ging over en zal weer opnieuw naar de keuring moeten en ook ABOP / FS doen.
Nu vroeg ik me af Fjordsport is 15 euro geworden voor leden en niet leden.
Hoe zit dat met ABOP???
En hoe gaat ABOP verder in zijn werking??
Wanneer heb je een A of B etc?
En moet je in wedstrijdtenue, want pleun heeft boomloos zadel met dekjes a 100 euro, en weet niet eens of ze daar uberhaupt een wit dekje van hebben, maar dat gaat een beetje ver.
En zijn er eigenlijk al data bekend? Bijvoorbeeld van Roden.
Bedankt alvast iedereen!
Maurits & Pleuni
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
ABOP is 25 dacht ik?
Of de ruiter lid is van het stamboek maakt volgens mij niet uit...
Hoe de ABOP in werking gaat kun je lezen in het herfstnummer, of in de sticky van Marije
Je hoeft niet in wedstrijdtenue.
Roden is volgens mij vaak op een dinsdag, denk de laatste dinsdag van november. Maar officieel zijn de data pas bekend na opgave.
Of de ruiter lid is van het stamboek maakt volgens mij niet uit...
Hoe de ABOP in werking gaat kun je lezen in het herfstnummer, of in de sticky van Marije

Je hoeft niet in wedstrijdtenue.
Roden is volgens mij vaak op een dinsdag, denk de laatste dinsdag van november. Maar officieel zijn de data pas bekend na opgave.