hoe moet ik dat nu oplossen?
-
hoe moet ik dat nu oplossen?
Volgende week gaan we een midweekje op vakantie naar Zandvoort. Heerlijk! Maar nu heb ik dus een probleempje.
's Nachts haal ik Ronan binnen en doe hem dus 's morgens weer naar buiten. Hij loopt bij een merrie van 6, een jaarlingmerrie en een hengstveulen.
Volgende week kan ik hem dus niet binnen halen en buiten zetten. Er komt wel een meisje om die merrie te verzorgen, maar die moet vrij ver naar school. Zij kan hem dus ook niet buiten zetten. Mss eventueel binnen halen. De boer waar hij staat, zou ik kunnen vragen, maar ik denk dat die hem maandag buiten laat en vrijdag staat hij er nog! Dan is hij dus niet binnen geweest. Nu denk ik erover om hem een dek op te leggen, maar ik ben bang dat ik op het einde van de week geen deken meer over heb met die jaarling en veulen.
Dus, wie heeft een ander idee? Je zou me er erg mee helpen! Bedankt.
's Nachts haal ik Ronan binnen en doe hem dus 's morgens weer naar buiten. Hij loopt bij een merrie van 6, een jaarlingmerrie en een hengstveulen.
Volgende week kan ik hem dus niet binnen halen en buiten zetten. Er komt wel een meisje om die merrie te verzorgen, maar die moet vrij ver naar school. Zij kan hem dus ook niet buiten zetten. Mss eventueel binnen halen. De boer waar hij staat, zou ik kunnen vragen, maar ik denk dat die hem maandag buiten laat en vrijdag staat hij er nog! Dan is hij dus niet binnen geweest. Nu denk ik erover om hem een dek op te leggen, maar ik ben bang dat ik op het einde van de week geen deken meer over heb met die jaarling en veulen.
Dus, wie heeft een ander idee? Je zou me er erg mee helpen! Bedankt.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Cindy+Uniek
-
Normaal gesproken stond hij dag en nacht buiten. Maar op aanraden van de smid, toch maar binnen gehaald 's nachts. Ik denk dat ik idd toch de gok maar moet gaan nemen om met deken buiten te laten.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
- Cindy+Uniek
ja dat is ook een goeie idd..... ik had toen voor dj (nou ja voor uniek) ant-bijt gekocht voor in de staart.....
maaaaaaaan wat een lucht....... als je het 's ochtends opspoot rook je het de volgende dag nog!!!!!! het hoefde ook maar 1 keer per dag als het echt een erge bijter was, maar gelukkig is dj aardig van haar staart afgebleven!!
maaaaaaaan wat een lucht....... als je het 's ochtends opspoot rook je het de volgende dag nog!!!!!! het hoefde ook maar 1 keer per dag als het echt een erge bijter was, maar gelukkig is dj aardig van haar staart afgebleven!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥