Nieuwe leren rijlaarzen, maar welke?
- joske_vuran
- Contacteer:
Nieuwe leren rijlaarzen, maar welke?
Ik wil van mijn vakantiegeld graag nieuwe leren rijlaarzen gaan kopen, maar welke?
Welke hebben jullie, hoe bevallen ze? En wat is de prijs ongeveer?
Ik wil niet veel meer uitgeven dan 250 euro.
En ik wil mét rits!
Welke hebben jullie, hoe bevallen ze? En wat is de prijs ongeveer?
Ik wil niet veel meer uitgeven dan 250 euro.
En ik wil mét rits!

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Misschien kan je naar Van Huet gaan? Dan kan je ze voor die prijs op maat laten maken, helemaal naar eigen smaak 
http://www.rijlaarzen.eu en dan de laarzen van het huismerk!

http://www.rijlaarzen.eu en dan de laarzen van het huismerk!

Ereplaatsje voor

Ik heb Cavallo's en ze zaten heerlijk. Helaas door het verlies van kilo's van mijn kant en het in laten zetten van ritsen zijn ze me te wijd geworden. Maar je zal inderdaad zelf even moeten passen en voelen, wat voor de een perfect zit (qua confectie), zit voor de ander afschuwelijk.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ik zag laatst een meisje rijden met USG dressuurlaarzen. Heel mooi met veters en een rits erin.
Ik ben er toen naar gaan googlen, dan kom je op een site uit en vind je de dealers ervan. Nav ben ik bij Mister Ed wezen kijken en ze zijn echt heel chique.
De prijs was daar 199.95, dat geven ze ook als adviesprijs op de site. Baal gewoon dat de mijne nog niet aan vervanging toe zijn
Ik ben er toen naar gaan googlen, dan kom je op een site uit en vind je de dealers ervan. Nav ben ik bij Mister Ed wezen kijken en ze zijn echt heel chique.
De prijs was daar 199.95, dat geven ze ook als adviesprijs op de site. Baal gewoon dat de mijne nog niet aan vervanging toe zijn

- Margot van Rins
- Moderator
Klopt, maar in Raamsdonkveer is de fabriek en daar kun je in principe je eigen model laars samenstellen.Claudje schreef:Lipica = Van HuetUkie schreef:Bij Lipica in Raamsdonkveer kun je laarzen voor 160-200 euro op maat laten maken
Je kan er zels je naam in laten borduren, en is iets goedkoper als Huet.
Ik zweer bij de laarzen van Huet. Heb een paar eigen merk voor wedstrijden op maat en een paar voor dagelijk rijden (Lipica met rits/elastiek en op maat, 2 jaar terug voor 140,-).
Petrie vind ik niet lekker zitten en voor de kwaliteit ook best duur. Ik heb nooit langer dan 1 jaar met een paar Petries gedaan (geen coatinglaars en altijd goed onderhouden), dus denk dat ik daar gewoon ongeluk mee heb gehad.
Petrie vind ik niet lekker zitten en voor de kwaliteit ook best duur. Ik heb nooit langer dan 1 jaar met een paar Petries gedaan (geen coatinglaars en altijd goed onderhouden), dus denk dat ik daar gewoon ongeluk mee heb gehad.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Cindy+Uniek
Heb ook de goedkoopste petries en toen te horen gekregen dat de goedkoopsten gemaakt waren van het stevigste leer. Nou helemaal mijn ding dus, wat moet superstevige laarzen hebben (wat als ik ze eenmaal aan heb, heb ik ze de eerste uren ook niet meer uit, ongeacht wat ik er mee doe).
Verder liet me achteraan een naad los, deze heeft schoenmaker weer vastgezet. En verder al een paar keer nieuwe zooltjes er onder laten zetten. Maar ze leven nog goed.
Overigens wel de heren springtype laars, want heb dusdanig brede kuiten dat een smaller type niet paste en anders werden de laarzen duurder. (en wurg mezelf momenteel nog steeds in de laarzen
, even pijnlijden maar dan zitten ze heerlijk)
Verder liet me achteraan een naad los, deze heeft schoenmaker weer vastgezet. En verder al een paar keer nieuwe zooltjes er onder laten zetten. Maar ze leven nog goed.
Overigens wel de heren springtype laars, want heb dusdanig brede kuiten dat een smaller type niet paste en anders werden de laarzen duurder. (en wurg mezelf momenteel nog steeds in de laarzen

Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb ook de laarzen van Huet en ik vind ze heel erg fijn. Die man meet alles heel secuur op en ze zitten en blijven prima. En de prijs is ook niet zo hoog.
Van Petrie heb ik de leren chaps en ik vind het ondingen, nare harde beenkappen zijn het en soepeler worden ze ook niet. T is dat ze zo duur waren anders had ik ze al weggegooid denk ik, ergerlijke dingen.
Van Petrie heb ik de leren chaps en ik vind het ondingen, nare harde beenkappen zijn het en soepeler worden ze ook niet. T is dat ze zo duur waren anders had ik ze al weggegooid denk ik, ergerlijke dingen.

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL