Hoi,
Ik heb sinds vandaag een Kieffer muchen voor Imka. Ik zelf heb er alleen met het passen even op gereden. Ik vond hem zelf heel lekker zitten. Ik heb nu een veelzijdig zadel. Ik had en JC grand granaat, maar deze was voor Imka helaas veel te strak op haar schouders zeker nadat van Rijs hem even aangepakt had. Wat mij betreft geen aanrader dus....
zadel->conisch/peervormig/bolle buik
- nancy imka
Ja dat klopt de eigenaresse heeft dat verteld dat hij bij oostvoorne heeft gestaan:)
Ik heb een wintec gepast met een witte boom, die schoof vrijwel direct naar voren.
Over van Rijs hoor ik wel veel verschillende verhalen. Ik neem zoiezo een zadelmaker die direct opvult. Ik vindt het een raar idee dat ze een dag erna nog weten hoe een paard eruit ziet voor het aanpassen:P
Ik heb een wintec gepast met een witte boom, die schoof vrijwel direct naar voren.
Over van Rijs hoor ik wel veel verschillende verhalen. Ik neem zoiezo een zadelmaker die direct opvult. Ik vindt het een raar idee dat ze een dag erna nog weten hoe een paard eruit ziet voor het aanpassen:P
Ik heb mijn Euroriding Diamant bij Sta-Rho gekocht, als je daar heen gaat met de trailer kun je iets uitzoeken, vullen ze helemaal zoals voor je paard fijn zit en dan gelijk met je nieuwe zadel naar huis.Sirius&Es schreef:Ja dat klopt de eigenaresse heeft dat verteld dat hij bij oostvoorne heeft gestaan:)
De enige die echt aan huis opvult is Hulsebos. Van Rijs neem het zadel ook weer mee naar de werkplaats. Verder heeft van Rijs het zo achterlijk druk dat je voor elk wissewasje een eeuwigheid op je zadel kunt wachten. Daarom ging ik voor mijn tweede zadel naar Sta Rho. Ben fijn geholpen, zeer goede inruil voor mijn oude zadel en de garantie etc is gewoon oké.