Wat lust jouw fjord als tussendoortje?
Tika lust heel veel,maar geen bananen.
Maar ze krijgt niet zoveel tussendoor,soms een appeltje of een wortel.
Maar ze krijgt niet zoveel tussendoor,soms een appeltje of een wortel.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Ja, wat niet? Orlinde lust alles geloof ik.
Stroopwafels zijn een favoriet, maar ook een Mars of cola (van mijn hand likken) gaat er prima in.
Ja, als je op een wedstrijd of buitenrit getrakteerd wordt en je pony staat naast je ontdek je weer wat nieuws...
Suikerklontjes zijn natuurlijk ook lekker. En een hap kuilgras... jumjumjum (ze krijgt alleen hooi, een handje kuil is echt een traktatie).
Maar meestal blijft het bij de verantwoorde paardensnoepjes, wortel, appel en brood.
Stroopwafels zijn een favoriet, maar ook een Mars of cola (van mijn hand likken) gaat er prima in.

Ja, als je op een wedstrijd of buitenrit getrakteerd wordt en je pony staat naast je ontdek je weer wat nieuws...

Suikerklontjes zijn natuurlijk ook lekker. En een hap kuilgras... jumjumjum (ze krijgt alleen hooi, een handje kuil is echt een traktatie).
Maar meestal blijft het bij de verantwoorde paardensnoepjes, wortel, appel en brood.
ik ben niet zo van het proberige zeg maar,maar mandarijn vind hij niks, banaan(gisteren geprobeerd) vond hij wel lekker.
appel en wortel ook verderkrijgt hij niet zoveel.
wat geven jullie aan groente dan bijvoorbeeld?
appel en wortel ook verderkrijgt hij niet zoveel.
wat geven jullie aan groente dan bijvoorbeeld?

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
Ros heeft wel eens frikandel gepikt...hij vond het nog lekker ook
Verder krijgen ze bij mij eigenlijk weinig tussendoor af en toe een stukje droog brood. Ik ben meer van het voeren in een voerbak en niet van voeren uit de hand en ze krijgen voldoende ruwvoer. Maar ze lusten alles

Verder krijgen ze bij mij eigenlijk weinig tussendoor af en toe een stukje droog brood. Ik ben meer van het voeren in een voerbak en niet van voeren uit de hand en ze krijgen voldoende ruwvoer. Maar ze lusten alles

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Rian lust veel... appel, peer, banaan, wortel, pepermunt, suikerklont, paardensnoep, (oud)brood
Wat Rian niet lust is watermeloen dan vond ze alleen de eerste keer leuk, daarna niet meer.
Groentes zijn in het algemeen niet zo goed voor paarden.
Het schijnt dat ook de pitten van appels en peren niet goed zijn, maar dan dus ook in grote hoeveelheden
Wat Rian niet lust is watermeloen dan vond ze alleen de eerste keer leuk, daarna niet meer.
Groentes zijn in het algemeen niet zo goed voor paarden.
Wie voert nou zijn paard een kilo appels of perennina1993 schreef:Ik zie een aantal mensen peren opnoemen, maar dat is ook niet al te best. Peren gaan gisten en dan heb je dus dronken paarden in de weide staanJe kunt ze er wel wat van geven, maar het moeten geen kilo's worden.

Het schijnt dat ook de pitten van appels en peren niet goed zijn, maar dan dus ook in grote hoeveelheden