Fjordsport hoeveel tijd tussen de diploma's rijden
Fjordsport hoeveel tijd tussen de diploma's rijden
heyy
Ik ga dit jaar weer fjordsport doen ik kan alleen nergens vinden hoeveel tijd er tussen zit wanneer je mag diploma rijden. Als ik in anderen mee wil doen dat is op 7 of 8 july en ik wil ook meedoen in hardenberg in september zou dat dan kunnen. Hoeveel tijd moet er tussen de proeven in zitten?
Gr lisa
Ik ga dit jaar weer fjordsport doen ik kan alleen nergens vinden hoeveel tijd er tussen zit wanneer je mag diploma rijden. Als ik in anderen mee wil doen dat is op 7 of 8 july en ik wil ook meedoen in hardenberg in september zou dat dan kunnen. Hoeveel tijd moet er tussen de proeven in zitten?
Gr lisa
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Oke dan moet ik dus eventjes rekenen. Ik ga L mennen. B dressuur en als ik dat gehaald heb ook B springen. Als ik het niet red dan moet ik dus 3 maanden wachten. Dat komt geloof ik net niet uit tussen anderen en hardenberg! 2 weken te weinig.
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Fjordsport anderen is dat bij Nijend?? en tot hoe wanneer kan je je inschrijven, want dat staat niet in het boekje. Ik kan meedoen op 7 julie in anderen en als ik zak kan ik 30 sept. ook weer in anderen meedoen. dus dat is wel mooi, maar moet kan ik met ook nog na 7 julie gewoon opgeven voor 30 sept. Dat neem ik aan van wel toch?/
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
ja er moet 3 maanden tussen zitten als je gezakt bent.
Maar als je B dressuur hebt gehaald, mag je wel binnen 3 maanden (dus ook dezelfde dag) springen.
Mennen is een andere tak dus mag ook eerder dan die drie maanden of op dezelfde dag.
Als je B gehaald hebt met (ik geloof 160 of hoger) hoef je ook geen 3 maanden te wachten voor L1.
Maar ik dacht dat het uitgebreid op de site van het stamboek stond.
Maar als je B dressuur hebt gehaald, mag je wel binnen 3 maanden (dus ook dezelfde dag) springen.
Mennen is een andere tak dus mag ook eerder dan die drie maanden of op dezelfde dag.
Als je B gehaald hebt met (ik geloof 160 of hoger) hoef je ook geen 3 maanden te wachten voor L1.
Maar ik dacht dat het uitgebreid op de site van het stamboek stond.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Mits je die dag 160ptn hebt gereden, anders mag je niet door voor de L op dezelfde dag.Vera schreef:Maar als je B dressuur hebt gehaald, mag je wel binnen 3 maanden (dus ook dezelfde dag) springen.
Het staat inderdaad ook beschreven op de stamboeksite