Trailers te koop zuid-holland?
- nobbygaard
Trailers te koop zuid-holland?
Wie kent er adressen in de omgeving van Sliedrecht, Dordrecht die niet al te dure jonge 1,5 paard's trailers te koop heeft? Of nieuwe trailers heeft voor leuke prijzen
. Degene die bij mij bekend zijn: Nadort in Dordrecht, Jack Oosterwijk in Sleeuwijk en van Hooff in Drunen. Wie weet er nog meer?

- nobbygaard
Sta-Rho vind ik zelf ook flink rekenen voor de trailers. Heb bij hun geinformeerd naar prijzen en echt goedkoop zijn ze niet.lientje schreef:
Sta rho in Rhoon!
Sta-Rho is flink aan de prijs hoor!
Een klein eindje rijden is niet erg, als ze er goede betaalbare trailers hebben.Zat er bij Viv ook geen dealer in de buurt? Of is dat weer te ver rijden?
weet ik maar ze vraagt toch zuidhollandJoyceNan schreef:Sta-Rho is flink aan de prijs hoor!lientje schreef:Sta rho in Rhoon!

als ik een trailerkoop is dat zowieso niet in de buurt.
Bovendien stond hij niet in het rijtje en ze zullen er toevallig net een hebben.
Vriendin van mij heeft er eentje gekocht in utrecht/overrijsssel? en die was echt spotgoedkoop
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Als je er een stukje voor wilt rijden kan ik je www.hejaruitersport.nl aanraden in Garderen.
Voor 3000 euro had ik een zeer compleet uitgevoerde, nieuwe 1.5 paards + 3 jaar gratis onderhoudsbeurten.
Voor 3000 euro had ik een zeer compleet uitgevoerde, nieuwe 1.5 paards + 3 jaar gratis onderhoudsbeurten.
www.boerberkel.nl is zeker een aanrader, goeie trailers, goeie prijs en zeer goede service.Janine schreef:Zat er bij Viv ook geen dealer in de buurt? Of is dat weer te ver rijden?
Zeker een bezoekje waard.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad erg nette trailers voor goede prijs!Ellebel schreef:Als je er een stukje voor wilt rijden kan ik je www.hejaruitersport.nl aanraden in Garderen.
dat bedoel ik ookJanine schreef:Inderdaad erg nette trailers voor goede prijs!Ellebel schreef:Als je er een stukje voor wilt rijden kan ik je www.hejaruitersport.nl aanraden in Garderen.

Op marktplaats zit iemad die omgeving utrecht zit volgens mij en die verkoop nieuwe bockmann trailers voor een zeer scherpe prijs.
mijn ervaring met het zoeken naar een goede 2ehands is dat die er weinig schelen met nieuwe trailers. maar weet niet of dat nu nog zo is

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.