Readings
-
Readings
De laatste tijd laten veel mensen hier readings doen bij hun paarden.
Bij wie doen jullie dit? (neem aan dat er verschillende zijn? Na het lezen van de readings, met de schrijfstijl & taalgebruik).
En wat zijn de kosten bij jullie?
Bij wie doen jullie dit? (neem aan dat er verschillende zijn? Na het lezen van de readings, met de schrijfstijl & taalgebruik).
En wat zijn de kosten bij jullie?
Volgens mij is hier al een topic over, maar ik weet even niet waar.
Ik denk dat je in eerste instantie zelf goed moet luisteren naar je paard. Daar kom je vaak al een heel eind mee. Het aanvragen van een reading is zo populair tegenwoordig, dat er veel mensen hun diensten aanbieden die wel degelijk wat kunnen, maar die daar geen opleiding voor gevolgd hebben.
Readings kunnen door projectie van eigen ego bijvoorbeeld (en niet geleerd hebben dat te scheiden van hetgeen je binnenkrijgt) vertroebeld worden. Niet alleen heb ik meegemaakt dat readings niet kloppen, ook dat baasjes onnodig gekwetst worden, omdat er niet echt respectvol wordt omgegaan met de gevoelens van deze laatste.
Dus mijn advies: stel je open voor je eigen paard en geniet van wat die je te vertellen heeft!
Ik denk dat je in eerste instantie zelf goed moet luisteren naar je paard. Daar kom je vaak al een heel eind mee. Het aanvragen van een reading is zo populair tegenwoordig, dat er veel mensen hun diensten aanbieden die wel degelijk wat kunnen, maar die daar geen opleiding voor gevolgd hebben.
Readings kunnen door projectie van eigen ego bijvoorbeeld (en niet geleerd hebben dat te scheiden van hetgeen je binnenkrijgt) vertroebeld worden. Niet alleen heb ik meegemaakt dat readings niet kloppen, ook dat baasjes onnodig gekwetst worden, omdat er niet echt respectvol wordt omgegaan met de gevoelens van deze laatste.
Dus mijn advies: stel je open voor je eigen paard en geniet van wat die je te vertellen heeft!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
mijn reading is gedaan door " botervlieg" op bokt,zij en Vinsencza geven ook veel kleine/korte antwoorden op je vragen in dit topic:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 714803&e=0
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 714803&e=0
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Tuurlijk, als je er zelf niet meer uitkomt, kan het een zetje in de goede richting zijn. Maar ik zeg alleen dat je op moet passen bij wie, omdat het je ook nog onzekerder kan maken over je eigen gedrag terwijl dat misschien niet nodig is.lauraatje schreef:Ik heb het ook door iemand van Bokt laten doen![]()
En wat Yvette zegt ben ik het helemaal mee eens. Maar ik zat nu toch ff in de knoop en de reading heeft even m'n ogen geopend (al is het wel erg moeilijk...).
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"