Onderhoud leer

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Evaliensvenna
Contacteer:

Bericht door Evaliensvenna » ma 29 jan 2007, 19:00

Op advies van 'van Rijs' doe ik het elke dag met die leder dressing (witte spuitflacon) heel licht, die is niet mega vet en vooral voor nieuwe zadels/hoofdstellen in het begin is dagelijks niet slecht, je voelt wel wannneer het leer verzadigd is.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » ma 29 jan 2007, 21:57

Ik ken ook een paar mensen die iedere keer na het rijden met een baby-olie doekje over hun tuig vegen. Ze vegen zo het grootste deel van de vuiligheid er al meteen af. Bij mij werkt dat zelf niet, ik vergeet het steeds.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » di 30 jan 2007, 05:58

Evaliensvenna schreef:Op advies van 'van Rijs' doe ik het elke dag met die leder dressing (witte spuitflacon) heel licht, die is niet mega vet en vooral voor nieuwe zadels/hoofdstellen in het begin is dagelijks niet slecht, je voelt wel wannneer het leer verzadigd is.
Ik heb mijn zadel ook bij Van Rijs vandaan maar kreeg dit advies niet... Omdat het dus ook moet kunnen ademen. Maar goed moet je zelf weten natuurlijk :D . Ik weet welk spul het is want heb het ook :D
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Plaats reactie