Ik ben eigenlijk al vanaf het begin dat ik pom heb op zoek in haar verleden.

Heb brieven geschreven, maar nooit iets terug gekregen. Hier komen haar gegevens,
Naam Karla K169 (pommetje)
Vader Brusvein
Moeder Gemma
MV Drageset
Geboren 29-05-1990
Haar fokker is Piet michels te ysselsteyn. Darr heeft ze slechts korte tijd van haar leven gestaan, waarna ze als het goed is verkocht is naar fam van Pommeren. Vandaar ook haar roepnaam Pommetje.
Pas op 5 jarige leeftijd is ze ingeschreven bij het stamboek op naam van Mw van Aken of zoiets dergelijks.
Ik heb haar nu alweer 6-7 jaar. Ik kocht haar in zeist bij eenhandelaar waar ze altijd in een natuurgebied had gelopen. Ze kon eigenlijk niks met rijden, behalve heel hard en rechtdoor.
Dit is het enige wat ik van haar weet. Wie o wie kan mij meer vertellen .
Ik vraag dit tevens omdat ik er niet van overtuigd ben dat het de juiste papieren zijn.
Bij de koop kreeg ik te horen dat ze een supergoede moeder zou hebben, haar moeder bleek later op 2 jarige leeftijd naar de slacht te zijn gegaan vanwege slechte benen.
Verder zijn dierenartsen en tandartsen ervan overtuigd dat zij geen 15 is maar een stuk jonger.
Tevens als ik via het stamboek gegevens probeer te krijgen op het nummet zeggen ze dat dit paard niet meer bestaat