Sanousja, de Wildkamp

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Gesloten
Hermesdeux

Sanousja, de Wildkamp

Bericht door Hermesdeux » za 09 dec 2006, 14:46

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw, dus ik weet niet of het hier goed staat. Een aantal jaar geleden is de fjord die ik ingereden heb verkocht. Via via hoorde ik dat ze op de Wildkamp zou staan. Heb ook contact gehad met een meisje wat daar reed, alleen ik ben alles kwijt geraakt na een computer crash en dit is al een tijd geleden. Graag zou ik willen weten of er hier mensen zijn die op de Wildkamp komen/rijden en mij kunnen vertellen of ze er nog is, en hoe het met haar gaat. Haar naam is Sanousja,merrie. Precieze leeftijd weet ik niet. Ze heeft volgens mij een merrieveulen gehad (Zonne?) toen ze daar was, maar dat weet ik dus niet meer precies. Ze is vroeger als flesveulen opgegroeid.
Charlot

Bericht door Charlot » za 09 dec 2006, 16:11

Hallo Hermesdeux,

Ik heb goed nieuws, Sanousja staat nog steeds op De Wildkamp. Het gaat erg goed met haar. Ze heeft al meerdere veulens bij ons gehad: Zenna, April en Coosje. Helaas is ze dit jaar gust. Maar misschien wordt ze volgend jaar weer gedekt. Als je meer over haar wilt weten, mag je me altijd mailen. En als je wilt kan je een altijd een keer langskomen.

Groetjes, Charlotte
Tjico en ik zijn M2- Fjordsport!!!
okkie/erwin

Bericht door okkie/erwin » za 09 dec 2006, 20:43

mij kan je ook altidj mailen want ik rij daar ook niet op sanousja maar op en andere

groetje
Ydel

Bericht door Ydel » ma 11 dec 2006, 10:40

en haar veulen Coosje, was dit jaar veulenkampioen :j
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Hermesdeux

Bericht door Hermesdeux » ma 11 dec 2006, 17:58

helemaal geweldig om dit te horen zeg, en dan nog een veulenkampioen voortbrengen ook! Zal het maar eens snel tegen haar vorige eigenaresse doorgeven! Als iemand nog fotos heeft, mijn mail kan aangevraagd worden, zouik erg leuk vinden!
Charlot

Bericht door Charlot » di 12 dec 2006, 07:49

Hoi Hermesdeux,
Ik heb aan de verzorgster van Sanousja gevraagd of ze foto's naar mij wilt mailen, zodat ik ze naar jou door kan sturen. Heb je een e-mail adres?
Tjico en ik zijn M2- Fjordsport!!!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 13 dec 2006, 08:01

Charlot schreef:Heb je een e-mail adres?
Onder aan haar reactie staan knoppen, w.o. ook email ;) Tenzij ze het liever op een ander adres ontvangen natuurlijk ;)
Elise

Bericht door Elise » za 06 jan 2007, 18:04

Anders heb ik ook nog wel wat foto's :).
ik rijd ook op de wildkamp
Gesloten