Hoe is het nu met de eczeempaarden????
Ik heb hem Ros gisteren weer aangetrokken...helaas. Hij heeft de helft van zijn manen eraf geschuurd en vieze plekken op zijn hals. Ook zijn staart was behoorlijk gehavend en hij had wondjes boven zijn staart zitten....helaas...Gisteren alles weer schoon gemaakt en behandeld. Baal er flink van.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Die heeft er dan wel erg veel last van zeg! pffff...Marijke&Rosco schreef:Ik heb hem Ros gisteren weer aangetrokken...helaas. Hij heeft de helft van zijn manen eraf geschuurd en vieze plekken op zijn hals. Ook zijn staart was behoorlijk gehavend en hij had wondjes boven zijn staart zitten....helaas...Gisteren alles weer schoon gemaakt en behandeld. Baal er flink van.
Raya staat al een week of 3-4 zonder deken en het gaat heel goed. Alleen gister heeft ze haar staart een beetje geschuurd, even wat leovet Biohuid olie opgedaan en vandaag heb ik niet gemerkt dat ze heeft geschuurd..
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Hij heeft de laatste paar weken echt erg. Heel het jaar ging het goed, naar eczeembegrippen, en nu is het echt ellende arm beestje...Ik gebruik ook de bio huidolie en dat ging echt fantastisch.
Morgan!!