Hoe vallen deze halsters/hoofdstellen?
Hoe vallen deze halsters/hoofdstellen?
Hi, iemand ervaring met deze halster/ hoofdstellen? Snijdt het niet? Vallen ze als normale cob of full of moet je een maat groter nemen?
En wat voor een teugels gebruiken jullie erbij?
http://i14.ebayimg.com/05/i/08/b1/cb/37_1.JPG
http://i23.ebayimg.com/03/i/06/e8/dc/87_1_b.JPG
Foto's van Ebay.
Viv en Roos hebben ze volgens mij toch?
En wat voor een teugels gebruiken jullie erbij?
http://i14.ebayimg.com/05/i/08/b1/cb/37_1.JPG
http://i23.ebayimg.com/03/i/06/e8/dc/87_1_b.JPG
Foto's van Ebay.
Viv en Roos hebben ze volgens mij toch?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
- joske_vuran
- Contacteer:
Ik heb een halster/hoofdstel van het merk NORTON. Gewoon een zwarte, voor Vuran heb ik maat Full genomen. Past hem prima
En nee het snijd helemaal niet. Alleen gebruik ik het alleen maar in het bos, en dan loopt Vuran aan een losse teugel, ik vind het niks om dressuur mee te rijden, maargoed, daar is het ook niet echt voor 

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Die heb ik als endurance hoofdstel. Zat Nisko prima en het is erg makkelijk schoon te maken, gewoon de hele handel oinder de kraan houden.ellen-sandra schreef:IS dat die van Harry's Horse? Die roze
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Die wil is dus ook voor SandraAnnemarie schreef:Die heb ik als endurance hoofdstel. Zat Nisko prima en het is erg makkelijk schoon te maken, gewoon de hele handel oinder de kraan houden.ellen-sandra schreef:IS dat die van Harry's Horse? Die roze
Mama van Daan (geboren 02-08-2011) en Annabel Eefje (geboren 15-01-2013)
- joske_vuran
- Contacteer:
Mijn norton is igg biothaneCharret schreef:Dit zijn voorbeelden van de Engelse Ebay. Ik weet dus eigenlijk het merk niet.
Ik las ook dat het van Biothane is inderdaad. Maar zijn de hoofdstellen van HH & Norton van plastic dan?
Ik wil t.z.t. zo'n setje voor de buitenritten en dus niet voor bakwerk hoor

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
misschien heb ik het fout maar die roze is de raspberry van hh toch?
Zoja, dat is van hetzelfde materiaal als mijn oranje. Is best wel plastic achtig, gebruik nu alleen het bakstuk voor Odinn.
Als je de sperriem verplaatst, dan blijft de kreukel van de vorige plek zegmaar er heel lang inzitten, dat vind ik wel een nadeel.
Biothane is wel veel beter materiaal, maar dat merk je dan ook in prijs
Als je met alleen een bakstuk wilt rijden zijn die goedkope geschikt, wil je dat niet kun je beter een duurdere kopen.
Ik heb full voor Ofke, en hij valt bij de neus wel krap vind ik.
Zoja, dat is van hetzelfde materiaal als mijn oranje. Is best wel plastic achtig, gebruik nu alleen het bakstuk voor Odinn.
Als je de sperriem verplaatst, dan blijft de kreukel van de vorige plek zegmaar er heel lang inzitten, dat vind ik wel een nadeel.

Als je met alleen een bakstuk wilt rijden zijn die goedkope geschikt, wil je dat niet kun je beter een duurdere kopen.
Odinn is een toppaard!!
Die rose is een compleet andere stof dan die oranje en lichtblauwe van HHSuzanna schreef:misschien heb ik het fout maar die roze is de raspberry van hh toch?

Ereplaatsje voor

Ik denk niet dat ze HH verkopen in Engeland. Het zal er wel veel van weg hebben. Mocht ik het kopen ga ik wel gelijk voor het goede spul. Ik wil niet dat er wondjes/ plekjes van komen als ik dat niet doe. Daarom ook jullie ervaring gevraagd.Suzanna schreef:misschien heb ik het fout maar die roze is de raspberry van hh toch?
.
Ik vind de keuze kleurtjes echt super!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wij hebben ze van www.goedhard.nl daar kun je ze op maat en bestelling laten maken (kost net zoveel als een standaard hoofdstel). Ik heb maatje cob maar Roos maatje full geloof ik.
Die van HH is echt prutspul en gewoon plastic, ik zou dan toch liever iets meer uitgeven en kwaliteit kopen.
Die van HH is echt prutspul en gewoon plastic, ik zou dan toch liever iets meer uitgeven en kwaliteit kopen.