Beter te vroeg ....de ideale WINTERhandschoen!
Beter te vroeg ....de ideale WINTERhandschoen!
Jaja beter te vroeg dan....
Ik ben op zoek naar DE winterhandschoen. Aangezien ik winterhanden heb zoek ik een handschoen die:
Waterdicht is
Warm is
Handig is in gebruik, dus niet te dik wat het rijden niet gemakkelijker maakt..
Wie heeft ervaring met een bepaalde handschoen en wat zijn de kosten?
Ik ben op zoek naar DE winterhandschoen. Aangezien ik winterhanden heb zoek ik een handschoen die:
Waterdicht is
Warm is
Handig is in gebruik, dus niet te dik wat het rijden niet gemakkelijker maakt..
Wie heeft ervaring met een bepaalde handschoen en wat zijn de kosten?
moet je ff op www.bluebalance.nl kijken daar verkopen ze neopreen handschoenen, schijnen heel lekker te zijn.
Laatst gewijzigd door Viv op do 26 okt 2006, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Waren de leatherfeel handschoenen van Imperial niet aardig waterdicht? Niet 100% dat kan ik wel herinneren...
Ik weet dat neit meer, want ik rijd nu al ene paar jaar met Roeckle handschoenen
En wel de Ladies special:

Volgens mij moet je dan naar een leren handschoen, die zijn wel waterdicht denk ik.
Ik weet dat neit meer, want ik rijd nu al ene paar jaar met Roeckle handschoenen

En wel de Ladies special:

Volgens mij moet je dan naar een leren handschoen, die zijn wel waterdicht denk ik.
Ik rijd 's winters ook met Roeckle handschoenen. Ik heb de softgrip als ik me niet vergis. Ze zitten heerlijk, lijken heel dun maar ik heb eerder te warme handen dan te koude handen. Ze zijn prijzig maar ik ga er nu mijn vierde winter mee in.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Ik vind die neopreen dingen ook heerlijk!Viv schreef:moet je ff op www.bluebalance.nl kijken daar verkopen ze neopreen handschoenen, schijnen heel lekker te zijn.
Niet dik, maar toch lekker warm

Odinn is een toppaard!!
Weet je toevallig waar ze hier in de buurt te koop zijn?Marijke&Rosco schreef:Ik rijd 's winters ook met Roeckle handschoenen. Ik heb de softgrip als ik me niet vergis. Ze zitten heerlijk, lijken heel dun maar ik heb eerder te warme handen dan te koude handen. Ze zijn prijzig maar ik ga er nu mijn vierde winter mee in.
Murphy
Ysha

Volgens mij hebben ze ze bij Veldhuizen ook, de mijne heb ik toen gekocht bij Sanderse in Bennekom (maar die zaak bestaat sinds kort niet meer geloof ik).anika schreef: Weet je toevallig waar ze hier in de buurt te koop zijn?
Morgan!! 

Ik heb extreme last van winterhanden. Ze beginnen bij mij alweer te komen en dan is het nog zacht weer.
Ik trek lederen handschoenen aan, gevoerd. Ik heb vorig jaar super goede gekocht van ik meen Mountain Horse. En als ik met de paarden zelf bezig ben [en heb al open handen] zorg ik ervoor dat ik die lederen handschoentjes aantrek zonder vingertoppen. Zo komt er geen vuil in en heb ik toch gevoel
Krijg je van neopreen geen zweethanden? Dat lijkt me zo'n stofje daarvoor.
Ik trek lederen handschoenen aan, gevoerd. Ik heb vorig jaar super goede gekocht van ik meen Mountain Horse. En als ik met de paarden zelf bezig ben [en heb al open handen] zorg ik ervoor dat ik die lederen handschoentjes aantrek zonder vingertoppen. Zo komt er geen vuil in en heb ik toch gevoel

Krijg je van neopreen geen zweethanden? Dat lijkt me zo'n stofje daarvoor.
Liefde is..Alies Dragan Jouke