Ingele schreef:Sorry bedoel dit niet aanvallend, maar natuurlijk zakt ze wel op dat bit, dat kan ook niet anders.. Als ze haar hoofd in de lucht gooid als je druk geeft van voor is er toch echt duidelijk een rijtechnisch probleem! En in mijn ogen los je dat niet op met een bit

En dat ze niet de slimste is vind ik ook een rare uitspraak, als ze omhoog gaat met haar hoofd als jij druk geeft is er echt wel "iets" mis, wat dat is zou ik niet kunnen zeggen want ik zie je niet rijden, maar uit dommigheid is dat heus niet. Wel makkelijk om te zeggen natuurlijk voor je instructeur, hoeft er geen oorzaak gevonden te worden die toch wel 9 van de 10 keer bij jezelf ligt...Nogmaals bedoel het niet persoonlijk aanvallend, maar vindt niet dat je een rijtechnisch probleem moet oplossen met een scherp bit..
nee daar geef ik je ook groot gelijk in en voel me ook niet aangevallen hoor
ik snap jou redenering ook wel
weet ook niet meer wat ik van dit bit moet denken omdat de meningen verschillen hierover zijn
de een zegt niet scherper als een trensje
de ander zegt iets scherpere inwerking
de ander zegt dus weer dat ze heel scherp inwerken
mss maar eens een dubbel gebroken proberen dan
maarja zou dus ook niet weten waar het rijtechnisch niet goed zou gaan, omdat mijn instructeur dit dus blijkbaar ook niet door heeft
opzoek naar een andere instructeur