iemand ervaring met het CAIR systeem van wintec bv bij Isa.W
iemand ervaring met het CAIR systeem van wintec bv bij Isa.W
hoi
ik wil graag de wintec isabell werth kopen
maar ik heb nog en paar vraagjes en ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen.
zoals bijvoorbeeld:
1. Cair zijn luchtgevulde kussens, dat klink aantrekkelijk, maar ik vraag me dan af of die dingen niet lek kunnen raken en zo ja hoe makkelijk/moeilijk is dat?
2 hoe lang bestaat het CAIR systeem al
3 zal het nog wel enige tijd voorhanden zijn om evt nieuwe cair kussens te kopen
4 heeft iemand ervaring met dit systeem?
alvast bedankt
ik wil graag de wintec isabell werth kopen
maar ik heb nog en paar vraagjes en ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen.
zoals bijvoorbeeld:
1. Cair zijn luchtgevulde kussens, dat klink aantrekkelijk, maar ik vraag me dan af of die dingen niet lek kunnen raken en zo ja hoe makkelijk/moeilijk is dat?
2 hoe lang bestaat het CAIR systeem al
3 zal het nog wel enige tijd voorhanden zijn om evt nieuwe cair kussens te kopen
4 heeft iemand ervaring met dit systeem?
alvast bedankt
Ik had het in mn IW zitten, vondt de kussen vrij hard in vergelijking met het flair systeem. Lekraken zal niet snel gaan, moet je wel hele rare dingen met je zadel uithalen.
Hoe lang het bestaat, geen idee, moet je op de site kijken.
Of iets nog enige tijd voor handen is is nooit te zeggen natuurlijk (glazen bol is beetje beslagen).
Hoe lang het bestaat, geen idee, moet je op de site kijken.
Of iets nog enige tijd voor handen is is nooit te zeggen natuurlijk (glazen bol is beetje beslagen).
Ik heb dit zadel, en ik heb er niets dan lof over!
Taco is zo verbeterd in zijn lijf erdoor.
Hier kun je er wat foto's van zien
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... 146#344146
Taco is zo verbeterd in zijn lijf erdoor.
Hier kun je er wat foto's van zien
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... 146#344146

Ik heb een Isabelle W zadel gehad met het Cair systeem en ik was er niet blij mee. Het lag gewoon niet fijn op zijn rug. Vond het net als Viv vrij hard. Zadel was na 2 maanden dus weer weg! Zelf vond ik het kunststof ook niet lekker rijden. Ik heb heel erg veel schik met mn leren Daaleman, die helemaal voor de rug van Oos gemaakt is.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ik heb hem ook. Behalve de luchtkussens zitten er ook gewone wolgevulde kussens in (erboven). Deze kun je wel laten vullen indien nodig. Maar ik ben heel tevreden zoals hij is. (niet hard).
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

ze stoppen dan wol tussen het luchtkussen en het "leer". Tussendoor lucht bijvullen is niet mogelijk volgens mijn info, dat kan wel met het flair systeem.Noback schreef:maar de kussens zijn van lucht, die kun je toch niet bijvullen of aanpassen, ik had namelijk berepen dat de moeilijkheid was van dit CAIR systeem
je kunt ze minder aanpassen naar de paarden rug dan met wol (oid) gevulde kussens