Wat voeren jullie je fjord?
Waarom vindt je dat zo uitzonderlijk Linda?
Bij mij krijgen ze 2x daags een plak hooi, 4 tot 5 uur per dag op de wei en 's avonds maximaal 1/2 kilo basisbrok. Mindy krijgt als ze gewerkt heeft er nog 1/4 schep havermix bij. Jamie krijgt zelfs minder brok, maar die loopt wel langer op de wei.
Bij mij krijgen ze 2x daags een plak hooi, 4 tot 5 uur per dag op de wei en 's avonds maximaal 1/2 kilo basisbrok. Mindy krijgt als ze gewerkt heeft er nog 1/4 schep havermix bij. Jamie krijgt zelfs minder brok, maar die loopt wel langer op de wei.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

nou bij jou is het 2x daags hooi
Riantha krijgt 2x daags voordrooggras (waar ze meer van krijgen dan van hooi) EN 1x daags hooi
dan die paar uur land is bij jou en mij wel hetzelfde
verder krijgen ze van jou 1x half basisbrok
Riantha krijgt 3x daags kwart sportbrok
en bij jou krijgen ze een kwart havermix
daar krijgt riantha dan in feite haar appels, wortels enz. voor en Riantha krijgt dagelijks een plak stro.
ik vind dat Riantha voor een fjord toch wel uitzonderlijk veel te eten krijgt... maar goed
meningen verschillen misschien ben ik niet de enige... en ze is er nog niet te dik van geworden dus dan geeft het niet vind ik
Riantha krijgt 2x daags voordrooggras (waar ze meer van krijgen dan van hooi) EN 1x daags hooi
verder krijgen ze van jou 1x half basisbrok
Riantha krijgt 3x daags kwart sportbrok
en bij jou krijgen ze een kwart havermix
daar krijgt riantha dan in feite haar appels, wortels enz. voor en Riantha krijgt dagelijks een plak stro.
ik vind dat Riantha voor een fjord toch wel uitzonderlijk veel te eten krijgt... maar goed
meningen verschillen misschien ben ik niet de enige... en ze is er nog niet te dik van geworden dus dan geeft het niet vind ik

- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Voordrooggras is eigenlijk gewoon kuil, maar dat maakt niet uitxlindax schreef:nou bij jou is het 2x daags hooi

BIj ons op stal worden ze overigens 4 keer gevoerd

RIan doet het prima op een mengeling, maar hier staan ook 2 fjorden die op sportbrok staan, en ik ken zo wie zo nog wel een aantal die dat ook krijgen. Sportbrok hoeft voor mij niet, Rian heeft meer aan energie uit olie en de meeste sportbrokken hebben dat niet.
@ linda
Yuur krijgt ook meer dan riantha hoor
avond halve schep condition pavo, halve shep haver en halve schep muesli.
verder 4/5 keer per dag kuil. is flink rijke kuil ook.
Als hij echt intensief gewerkt heeft krijgt hij zelfs 1 kilo biks, halve kilo haver en een halve schep muesli
en dan is ie nog topslank hehe
Yuur krijgt ook meer dan riantha hoor

avond halve schep condition pavo, halve shep haver en halve schep muesli.
verder 4/5 keer per dag kuil. is flink rijke kuil ook.
Als hij echt intensief gewerkt heeft krijgt hij zelfs 1 kilo biks, halve kilo haver en een halve schep muesli

en dan is ie nog topslank hehe
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011