Welke dikte deken na het scheren?
Welke dikte deken na het scheren?
Waar ik benieuwd naar ben, welke dikte deken doen jullie op na het scheren? Ik heb nog een mooie 300 grams liggen maar die lijkt me voor nu na het scheren nog te warm eigenlijk? ...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ravina staat ook 's nachts binnen. Ze staat nu buiten met een 0 grams regedeken, opstal zou ik haar het liefst geen deken opdoen, maar dat gaat helaas niet met buitenzetten. Ik heb voor dit jaar alleen een 200 grams deken, dat moet wel genoeg zijn aangezien ze zo vroeg geschoren is. Een 300 grams zou ik nu idd nog niet opdoen.
Ik heb voor Ros een 150 gram's deken. Als hij geschoren is dan krijgt hij die op. Als overdag de temperaturen hoog zijn dan haal ik hem 's ochtend's af en krijgt hij hem 's avond's weer op. Als het van de winter heel koud wordt dan doe ik er een wolle deken onder.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Nan krijgt idd straks al de temperatuur nog boven de 5 gr zit der 0 grams deken op. Warm zat is dat dan nog. Later krijgt ze der 200 gr staldeken of der 150 gr regendeken op En pas als het echt vriest en koud is is het tijd voor de 330 gr staldeken. Deze heeft ze alleen nog nooit opgehad. Ze krijgt het alleen al ze het echt nodig heeft en niet al bij voorbaat.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
yuur heeft er al een dun onderdekentje onder
is ook voor het eerst, maar gister hoosde het hier echt bizar en vond het wel nodig, gezien hij naa rbuiten ging. Hij zweet er absoluut niet onder, dus zo warm heeft ie het nie
(hij gaat gelijk zweten als het te warm is.

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
hmm maar op zich als het nog 18 graden is, is het niet echt een temperatuur om het koud te krijgen als ze een regendeken op hebben toch?!. Mijn inziens kweek je een koukleum door al vroeg met dikkere dekens te beginnen.lientje schreef:yuur heeft er al een dun onderdekentje onderis ook voor het eerst, maar gister hoosde het hier echt bizar en vond het wel nodig, gezien hij naa rbuiten ging. Hij zweet er absoluut niet onder, dus zo warm heeft ie het nie
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
normaliter helemaal met je eens, is ook het eerste jaar dat hij al in begin oktober een onderdektnje eronder heeft.JoyceNan schreef:hmm maar op zich als het nog 18 graden is, is het niet echt een temperatuur om het koud te krijgen als ze een regendeken op hebben toch?!. Mijn inziens kweek je een koukleum door al vroeg met dikkere dekens te beginnen.lientje schreef:yuur heeft er al een dun onderdekentje onderis ook voor het eerst, maar gister hoosde het hier echt bizar en vond het wel nodig, gezien hij naa rbuiten ging. Hij zweet er absoluut niet onder, dus zo warm heeft ie het nie
maar hij voelde niet warm aan, en ik heb al helemaal geen zin in een ziek paard.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.