Stallingskosten...
Ik betaal 160 euro. Krijg daarvoor stal, weidegang, paddock en een altijd begaanbare buitenbak
Binnen/buitenzetten wordt gedaan, net als voeren. Mesten doe ik zelf. Verder staat mijn trailer er ook en wisselen ze dekens voor me ( Tim gaat de weide op met vliegendeken) Ben erg tevreden met de service!
Binnen/buitenzetten wordt gedaan, net als voeren. Mesten doe ik zelf. Verder staat mijn trailer er ook en wisselen ze dekens voor me ( Tim gaat de weide op met vliegendeken) Ben erg tevreden met de service!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
120 euro per maand
incl. weidegang in de zomer, paddock in de winter
hooi, kuil en buitenzetten s'morgens.
excl. brokken, vlas/stro, uitmesten, binnenzetten
rijbak en dekens op/af doen.
incl. weidegang in de zomer, paddock in de winter
hooi, kuil en buitenzetten s'morgens.
excl. brokken, vlas/stro, uitmesten, binnenzetten
rijbak en dekens op/af doen.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Dit is inclusief mesten, binnen/buitenzetten, 's ochtends voeren. We hebben 2 bakken, spuitplaats, mooie grote kasten (vorig jaar nieuw) en voerkisten (ook nieuw). Pablo staat in een buitenbox, de ponyboxen kosten bij ons 145. Tevens alle dagen van het jaar weiland en dat is het allerbelangrijkste voor mij. Het erf is netjes afgesloten aan alle kanten met goede hekken (voor pablo erg belangrijk met zijn ontsnappingspogingen op mijn vorige stal).Pablo schreef:170 + 7.50 voor de trailer
En leuke stalgenoten, wat wil je nog meer

Ten opzichte van mijn vorige stal ben ik er qua bak wel op achteruit gegaan, maar dat weegt niet op tegen alle voordelen.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
- Thessa Keizer
196 euro per maand, inclusief, twee maal biks en 2 maal kuil op een dag, weidegang en alle verdere facaliteiten zoals binnenbak, buitenbak, paddock, spuitplaats, kantine en een ruime box.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Jah ik heb wel een weide maar met vrienden staan is voor Yes veel leuker, dus vandaar de weide kosten. Verder moet ik voor de stal en voer en dergelijke ook wel betalen natuurlijknina1993 schreef:0,00 is nog een leuker bedrag. Dit zijn alleen de stallingskosten zonder voer en verdere toestanden. Eigelijk moet ik zeggen weidekosten een stal staat er niet. Dat is het voordeel van paarden houden aan huisIngele schreef:zucht dat is nog eens een leuk bedrag

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Ik betaal 150 in de maand.
Dit is inclusief voeren, ruwvoer, stro, binnen/buitenzetten, rijbak. Uitmesten doe ik zelf en het krachtvoer moet ik zelf kopen, wordt wel gevoerd. Paarden mogen als je dat wil dag en nacht naar buiten. Libero gaat zomers dag en nacht buiten en swinters alleen overdag buiten.
Dit is inclusief voeren, ruwvoer, stro, binnen/buitenzetten, rijbak. Uitmesten doe ik zelf en het krachtvoer moet ik zelf kopen, wordt wel gevoerd. Paarden mogen als je dat wil dag en nacht naar buiten. Libero gaat zomers dag en nacht buiten en swinters alleen overdag buiten.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik betaal €210, we moeten zelf mesten, voeren (muv ochtend) en buiten/binnen zetten.
Wel hebben we:
stal met stro
kuil
stapmolen
binnenbak 20*60 agterbergbodem
buitenbak 20*40 agterbergbodem
buitenbak 25*50
buitenbak 25*50 grasbodem
Gemaaide grasbodem met kegels (vaardigheid) en met bordjes
groot grasland (merries en ruinen apart)
en kleine grasland voor 1 of 2 paarden
grote paddocks met 2 grote bakken voor kuil en waterbak
2x Longeerbak
wasplaatsen
solarium
Ruime stalkast
Kantin
Wel hebben we:
stal met stro
kuil
stapmolen
binnenbak 20*60 agterbergbodem
buitenbak 20*40 agterbergbodem
buitenbak 25*50
buitenbak 25*50 grasbodem
Gemaaide grasbodem met kegels (vaardigheid) en met bordjes
groot grasland (merries en ruinen apart)
en kleine grasland voor 1 of 2 paarden
grote paddocks met 2 grote bakken voor kuil en waterbak
2x Longeerbak
wasplaatsen
solarium
Ruime stalkast
Kantin
Ik betaal niets voor de weides en de stallen
Voer ed moet ik zelf kopen en ik rijd in de wei (in de zomer)
In de winter rijd ik bij een pensionstal (ook gratis)
Daar heb ik keuze uit 2 bakken (25 x 60 en 20 x 40)
Verder kan ik ook nog rijden bij een kennisje (ook gratis, 20 x 40)

Voer ed moet ik zelf kopen en ik rijd in de wei (in de zomer)
In de winter rijd ik bij een pensionstal (ook gratis)
Daar heb ik keuze uit 2 bakken (25 x 60 en 20 x 40)
Verder kan ik ook nog rijden bij een kennisje (ook gratis, 20 x 40)

Ereplaatsje voor

ik betaal 110 euro en dan heb je
buiten bak ( kleine binnebak)
iedere dag word er voor je uitmest
iedere dag op wei gezet en binnegehaald'
de smid, wormkuren,entingen worden er voor je geregeld ( heb wel andere smid) maar natuurlijk nog wel extra kosten
2x per dag hooi
2x per dag brok
1x per dag pulp
1x per dag kuil
was plaats
en de koffie en thee staat er ook altijd klaar
het is niet super netjes op stal maar er word wel goed voor je paardje gezorgd
buiten bak ( kleine binnebak)
iedere dag word er voor je uitmest
iedere dag op wei gezet en binnegehaald'
de smid, wormkuren,entingen worden er voor je geregeld ( heb wel andere smid) maar natuurlijk nog wel extra kosten
2x per dag hooi
2x per dag brok
1x per dag pulp
1x per dag kuil
was plaats
en de koffie en thee staat er ook altijd klaar
het is niet super netjes op stal maar er word wel goed voor je paardje gezorgd
Ik betaal niet zo heel veel (voor deze regio's dan) maar ik heb het geluk dat ik een beetje een vriendenprijs heb.
ik heb aan faciliteiten:
Eigen wei (de weien zijn verdeeld in stukken waar 2-3 paarden op kunnen. Aangezien ik er 3 heb heb ik dus mijn eigen stuk)
1 stal in de wei (365 dagen per jaar weidegang, geen licht)
2 binnenboxen met licht. (overigens mag Flash ook bij Sharon in de stal, en ik kan altijd hem met een zaklamp uit de wei plukken en ff naar het verlichte deel lopen (is maar een meter of 20)
inbegrepen:
- onbeperkt stro (of vlas/zaagsel, dan niet helemaal onbeperkt)
- onbeperkt kuil of hooi (4 keer per dag wordt er gevoerd)
- goede spuitplaats
- goede poetsplaats.
-longeerbak (verlicht)
- buitenbak 17 bij 35 ofzo (goed verlicht, perfecte bodem)
- 2 grote kasten
- binnen en buiten zetten.
- opslag van wagentje voor yuri, straks nog eentje van Sharon.
- gezellige kas die verbouwd is tot kantine.
Enige wat ik zelf moet doen is mesten, maar ze zijn wel zo dat als ik niet kan of ziek ben dat zij het doen (beetje heen en weer, ik doe soms hun paard, zij die van mij)
ik betaal voor dit alles (schrik niet) 300 euro. In deze regio betaal je algauw 180-200 euro per paard dus zo slecht doe ik het niet haha. Het komt erop neer dat ik voor Sharon ponytarief betaal en voor Flash niks.
Plus dat mijn karretje gratis staat

Ik ga er nooit meer weg

ik heb aan faciliteiten:
Eigen wei (de weien zijn verdeeld in stukken waar 2-3 paarden op kunnen. Aangezien ik er 3 heb heb ik dus mijn eigen stuk)
1 stal in de wei (365 dagen per jaar weidegang, geen licht)
2 binnenboxen met licht. (overigens mag Flash ook bij Sharon in de stal, en ik kan altijd hem met een zaklamp uit de wei plukken en ff naar het verlichte deel lopen (is maar een meter of 20)
inbegrepen:
- onbeperkt stro (of vlas/zaagsel, dan niet helemaal onbeperkt)
- onbeperkt kuil of hooi (4 keer per dag wordt er gevoerd)
- goede spuitplaats
- goede poetsplaats.
-longeerbak (verlicht)
- buitenbak 17 bij 35 ofzo (goed verlicht, perfecte bodem)
- 2 grote kasten
- binnen en buiten zetten.
- opslag van wagentje voor yuri, straks nog eentje van Sharon.
- gezellige kas die verbouwd is tot kantine.
Enige wat ik zelf moet doen is mesten, maar ze zijn wel zo dat als ik niet kan of ziek ben dat zij het doen (beetje heen en weer, ik doe soms hun paard, zij die van mij)
ik betaal voor dit alles (schrik niet) 300 euro. In deze regio betaal je algauw 180-200 euro per paard dus zo slecht doe ik het niet haha. Het komt erop neer dat ik voor Sharon ponytarief betaal en voor Flash niks.
Plus dat mijn karretje gratis staat

Ik ga er nooit meer weg

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
@ janine iedere keer als ik het lees... wat sta ja daar toch goed!
@Lien, binnen en buitenzetten hoort volgens mij niet standaard bij jullie stal. Is dit niet een uitzondering voor jou? (heb wel eens info opgevraagd bij jullie vandaar)
Ik betaal €165,-
Heb hetvolgende:
- bungalowbox voor Nan. Geen idee hoe groot maar nan kan er rondjes in lopen.
- buitenbak 20x60
- binnenkort longeerbak en een iets kleinere rijbak wrslijk 20x40 bak en de rest longeerbak
- weiland, niet groot maar ze kunnen lekker naar buiten en worden bijgevoerd met hooi als het gras op is.
- kast is van mezelf maar anders had ik ook nog een kast van daar.
- nu staat nan apart in een weitje, was ook mogelijk
- onbeperkt stro
- 3 voerbeurten
- incl voer, ander voer hoef je alleen maar klaar te zetten en ze krijgt het.
- trailerstalling
- binnen en buitenzetten werd voor me gedaan in het begin van de zomer met opbouwen. Gezien Nan gevoelig is voor gras.
- spuit en poetsplek
- kantine
Ik moet alleen zelf uitmesten, en ze stellen het ook wel op prijs als je helpt bijv. met schoonmaken van de stallen, stro op de zolder brengen enz.
En het beste van alles: Ze overleggen met je als er is aan de hand is en alles is te bespreken. Dit was ik niet gewend bij mijn oude stal.
Kortom heb nog geen seconde spijt gehad dat ik Nan begin dit jaar verhuist heb.
@Lien, binnen en buitenzetten hoort volgens mij niet standaard bij jullie stal. Is dit niet een uitzondering voor jou? (heb wel eens info opgevraagd bij jullie vandaar)
Ik betaal €165,-
Heb hetvolgende:
- bungalowbox voor Nan. Geen idee hoe groot maar nan kan er rondjes in lopen.
- buitenbak 20x60
- binnenkort longeerbak en een iets kleinere rijbak wrslijk 20x40 bak en de rest longeerbak
- weiland, niet groot maar ze kunnen lekker naar buiten en worden bijgevoerd met hooi als het gras op is.
- kast is van mezelf maar anders had ik ook nog een kast van daar.
- nu staat nan apart in een weitje, was ook mogelijk
- onbeperkt stro
- 3 voerbeurten
- incl voer, ander voer hoef je alleen maar klaar te zetten en ze krijgt het.
- trailerstalling
- binnen en buitenzetten werd voor me gedaan in het begin van de zomer met opbouwen. Gezien Nan gevoelig is voor gras.
- spuit en poetsplek
- kantine
Ik moet alleen zelf uitmesten, en ze stellen het ook wel op prijs als je helpt bijv. met schoonmaken van de stallen, stro op de zolder brengen enz.
En het beste van alles: Ze overleggen met je als er is aan de hand is en alles is te bespreken. Dit was ik niet gewend bij mijn oude stal.
Kortom heb nog geen seconde spijt gehad dat ik Nan begin dit jaar verhuist heb.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
@ joyce. HEt is wisselend. Bijvoorbeeld in het vroege voorjaar, dan gaan ze opbouwend naar buiten (ofwel, eerst 2 uurtjes. DAn doe je het normaal gesproken wel even zelf (tenzij je dat dus niet kan door werk, maar er is altijd wel iemand die het dan voor je doet, en anders Wil gewoon)
Maar dit is omdat ze anders als de laatste buiten staat de eerste alweer kan pakken.
maar als ze hele dagen naar buiten gaan worden ze standaard voor je binnen en buitengezet.
Maar dit is omdat ze anders als de laatste buiten staat de eerste alweer kan pakken.
maar als ze hele dagen naar buiten gaan worden ze standaard voor je binnen en buitengezet.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.