Heeft er iemand ervaring met bloedarmoede en supplementen?
Ik voer al een dik jaar Marstall force maar door een virusinfectie zijn de rode bloedverlies sterk verminderd
Heeft iemand ervaring of supplement hiervoor gebruikt?
Bloedarmoede supplementen???
- nadinefjorden
Re: Bloedarmoede supplementen???
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik weet of vermoed dat mijn paard bloedarmoede heeft,
dan zou ik de dierenarts bloedonderzoek laten doen en de DA weet dan wel wat ik moet geven.
Ik zou niet zo snel zelf hiermee gaan dokteren, maar ik weet natuurlijk niet wat je vooraf aan deze vraag al gedaan hebt.
dan zou ik de dierenarts bloedonderzoek laten doen en de DA weet dan wel wat ik moet geven.
Ik zou niet zo snel zelf hiermee gaan dokteren, maar ik weet natuurlijk niet wat je vooraf aan deze vraag al gedaan hebt.
- nadinefjorden
In mijn topic staat dat de rode bloedcellen door een virus verminderd zijn dit kan ik alleen maar te weten zijn gekomen door een bloedonderzoek (dus dit is ook uitgevoerd en heb hier gister de uitslag van gehad)
Er bestaan ook supplementen die je niet via de DA hoeft te krijgen je kunt ze ook kopen en dat was mijn vraag of iemand dat weleens gedaan/gebruikt heeft
Er bestaan ook supplementen die je niet via de DA hoeft te krijgen je kunt ze ook kopen en dat was mijn vraag of iemand dat weleens gedaan/gebruikt heeft
red cell is verkrijgbaar bij de betere ruitersport zaken of op medhorses. wordt zeer veel gebruikt bij sportpaarden, en door dierenartsen voorgeschreven.
Mischien kun jr op www.supplementenvergelijk.nl filteren?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!