Echt een deken Drama
Re: Echt een deken Drama
Wat schattig dat die van jullie allemaal in die kleine dekentjes passen,
hier toch echt altijd minimaal 1.95 nodig.
hier toch echt altijd minimaal 1.95 nodig.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Boyar heeft ook een moeilijk deken lijf, hij heeft maat 185 maar hij is id schouders erg breed dus maar weinig dekens liggen goed!
Hij heeft Dominick dekens op, niet goedkoop maar wel super pasvorm!!
Ze komen aan huis passen!!!
Succes!!
Hij heeft Dominick dekens op, niet goedkoop maar wel super pasvorm!!
Ze komen aan huis passen!!!
Succes!!
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Hier sinds de laatste jaren inderdaad heilig aan de Baseline-dekens. Mooie pasvorm bij de meesten, goed verstelbare gespen voorop. Een sterke deken t.o.v. de prijs. Ik vind een deken voor meer dan 100 euro gewoon écht veel teveel geld als ik bekijk hoe er hier mee omgesprongen wordt. (de paarden met elkaar...die zijn echt niet zuinig) Baselines zijn standaardprijs, rond 60 euro.
Maar ook mooie binnenvoering, egaal, glad, waardoor ze mooi liggen en niet trekken. Maar ook de Fjordenheren hier die er niet mee in de knel komen eigenlijk. Zowel Bink, Dieter als Alm lag de deken erg mooi. Allemaal overigens maat 185, al zouden ze 10cm groter ook wel passen.
Maar ook mooie binnenvoering, egaal, glad, waardoor ze mooi liggen en niet trekken. Maar ook de Fjordenheren hier die er niet mee in de knel komen eigenlijk. Zowel Bink, Dieter als Alm lag de deken erg mooi. Allemaal overigens maat 185, al zouden ze 10cm groter ook wel passen.
Geluk is de vrucht van intens werk
- kristelhans
Ik heb van de week een pagony op Beer gehad, met die hele koude nacht mijn dikke deken erop, is wel maat 205..ahum... Wel mooi breed aan de voorkant. Nadeel, geen verstelbare gespen vooraan maar bij Beer ligt ie nu perfect. Ook geen bontje op de schoft maar omdat ie goed ligt ook niet nodig. Zou je er zelf op kunnen zetten. Geloof dat dat merk niet duur is, heb deze geruild met een vriendin..zij nieuw, kleiner paard en Beer moest weer groter.
De Baseline (een slag goedkoper dan de Pagony, maar zelfde vorm/etc...alleen baseline is de versie die niet aan mode onderhevig is, de pagony is de versie die dat wel is, maar verder zijn ze vrijwel identiek..op de borstsluiting na
(ik ging voor pagony maar kwam met de baseline thuis...gebeurd je ook niet vaak in de winkel, goedkoper thuiskomen)) is ook zonder schoftbontje maar ligt inderdaad ook prima daardoor...trekt en knelt niet, dus ook niet nodig.

Geluk is de vrucht van intens werk
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Die van mij is vrij kort(175cm is groot zat) en voor is het altijd te krap. Ik moet zeggen heb eerst dekens van HH gehad, geloof de thor versie en die zaten redelijk goed. Toen had ik QHP en was ik niet zo tevreden over, snel schuurplekken en deken was snel stuk. Nu heb ik twee maanden terug horseware dekens gekocht van Rambo en eigenlijk bevalt die mij prima. De breedte is groot genoeg en de stof is lekker glad. Wel viel deze deken wat klein in de lengte.
Ik heb dan nu onderdekens van Rambo en ga binnenkort ook de outdoors kopen van de horseware line. Echte aanrader, onderdekens zijn niet super duur, maar de buitendeken gemiddeld(iets van 100 euro). Maar tot nu toe denk ik wel de best passende dekens die ik gehad heb.
Ik heb hetzelfde probleem. Die van mij is vrij kort(175cm is groot zat) en voor is het altijd te krap. Ik moet zeggen heb eerst dekens van HH gehad, geloof de thor versie en die zaten redelijk goed. Toen had ik QHP en was ik niet zo tevreden over, snel schuurplekken en deken was snel stuk. Nu heb ik twee maanden terug horseware dekens gekocht van Rambo en eigenlijk bevalt die mij prima. De breedte is groot genoeg en de stof is lekker glad. Wel viel deze deken wat klein in de lengte.
Ik heb dan nu onderdekens van Rambo en ga binnenkort ook de outdoors kopen van de horseware line. Echte aanrader, onderdekens zijn niet super duur, maar de buitendeken gemiddeld(iets van 100 euro). Maar tot nu toe denk ik wel de best passende dekens die ik gehad heb.
Yanieke (V. Jars, MV. Barstad) M1+9 - Mijn droom Yanieke Z dressuur
Modelmerrie - A certificaat bij zadelproef - B diploma Fjordsport
Modelmerrie - A certificaat bij zadelproef - B diploma Fjordsport

Ik heb voor Ravina nu een Rambo newmarket deken,echt degene die tot nu toe de allerfijnste pasvorm op de borst heeft,en een fijne kwaliteit ook!
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Later komt er waarschijnlijk wel een Rambo
, maar hij is nu nog in de groei.
Dus vind nu beetje zonde
Maaaaar! We hebben een (tussen) oplossing....
195 Robby's en en een 205 van Premiere hahaha

Dus vind nu beetje zonde

Maaaaar! We hebben een (tussen) oplossing....
195 Robby's en en een 205 van Premiere hahaha

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Show Gino dan maar eens in zijn stoere outfit!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Dit jaar ook de Baseline van Divoza aangeschaft en past super. Aan de voorzijde zijn ze goed te stellen. De 200 grams is een nieuw model, maar hij past juist nog beter dan het oude model (ik heb de 0 grams van het oude model). Aryn heeft een 185 cm. Aryn is heel breed in haar schouders. De Bucas Bigneck past haar niet (die kan op de borst ook maar op 1 stand...)
Aryn heeft de kleur Fuchsia, onwijs leuk! Dus bedankt voor de goede tip Annabel!
Aryn heeft de kleur Fuchsia, onwijs leuk! Dus bedankt voor de goede tip Annabel!
Je bent zo sterk als je zwakste schakel
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakota is ook breed van voren en past redelijk goed in de HH Thor.
Dekenmaat 195 of 205, best lastig qua merk, dus ik hou het op HH daarvan weet ik dat hij ze past en zijn ook prijsvriendelijk.
Dekenmaat 195 of 205, best lastig qua merk, dus ik hou het op HH daarvan weet ik dat hij ze past en zijn ook prijsvriendelijk.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013