Welk bit voor een jonkie
- nadinefjorden
Welk bit voor een jonkie
Heb er met yara nooit over na hoeven denken maar fayah lijkt wat moeite te hebben met het bit
*tanden zijn gedaan
*appelbitje heeft ze stukgebeten
Hebben jullie juist enkel of dubbelgebroken en waarom enz enz
*tanden zijn gedaan
*appelbitje heeft ze stukgebeten
Hebben jullie juist enkel of dubbelgebroken en waarom enz enz
Re: Welk bit voor een jonkie
Dubbel gebroken bitje met bol tussenstukje.
Goed kijken of hij niet te dik is maar ook niet te dun.
Mondje moet mooi kunnen sluiten.
Goed kijken of hij niet te dik is maar ook niet te dun.
Mondje moet mooi kunnen sluiten.

Dubbelgebroken die liggen vlakker in de mond.
Maar hoezo moeite, je hebt er net op gezeten, dus weet niet wat je verwacht dan van haar? Ze lopen altijd de eerste tijd te klooien want er wordt in hun mond gerommeld en ze weten niet wat ze daarmee moeten. Klip anders je teugels aan de neusriem zolang je aan de longeerlijn zit, dan kan ze eerst zonder dat jij aan het bit zit eraan wennen.
Maar hoezo moeite, je hebt er net op gezeten, dus weet niet wat je verwacht dan van haar? Ze lopen altijd de eerste tijd te klooien want er wordt in hun mond gerommeld en ze weten niet wat ze daarmee moeten. Klip anders je teugels aan de neusriem zolang je aan de longeerlijn zit, dan kan ze eerst zonder dat jij aan het bit zit eraan wennen.
Ik rij Bjorn nog steeds op het zelfde bit als toen hij beleerd is. Een HH goldbrass watertrens, dubbel gebroken met bol tussenstukje.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ik heb hetzelfde bit als Anouska, maar dan in bustrens uitvoering.
Heel fijn bit
Heel fijn bit

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- nadinefjorden
Viv schreef:Dubbelgebroken die liggen vlakker in de mond.
Ze heeft het bit al zo vaak ingehad bij het wandelen en sturen als ik erop zit doet meer mijn zusje als ik
merkte dat ze zondag onrustiger was dan normaal dus wilde gewoon wat info van andere en ervaringen van andere
Det is ook een tuthola geweest met een rijbit, maar na verloop van tijd doet ze nu niet meer zo stom qua bijten en schudden ermee enzo. Misschien moet je het gewoon even laten wennen voor je dingen gaat proberen.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Hier doogaans ordinair bitje bij nieuwelingen.
Toobs heeft een dubbel gebroken ringentrens (die had ik nog van Unvajr) en dat zijn wel fijne bitten.
Voor jonkie is overigens kneveltrens ook wel fijn of bus ipv ringen. (ivm door de mond tekken)
Toobs heeft een dubbel gebroken ringentrens (die had ik nog van Unvajr) en dat zijn wel fijne bitten.
Voor jonkie is overigens kneveltrens ook wel fijn of bus ipv ringen. (ivm door de mond tekken)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Oh ja kijk dat stond er niet bij 
Mareeehh is ze niet gewoon aan het wisselen geslagen? Dat kan natuurlijk ook nog

Mareeehh is ze niet gewoon aan het wisselen geslagen? Dat kan natuurlijk ook nog

nadinefjorden schreef:
Ze heeft het bit al zo vaak ingehad bij het wandelen en sturen als ik erop zit doet meer mijn zusje als ik
merkte dat ze zondag onrustiger was dan normaal dus wilde gewoon wat info van andere en ervaringen van andere
Mijn bevalt tot noch toe een dubbelgebroken watertrens het beste
Dit is voor Do geen bewuste keuze geweest, ik had het bit liggen van een pony die ik eerst reed en ze liep er goed op.

Dit is voor Do geen bewuste keuze geweest, ik had het bit liggen van een pony die ik eerst reed en ze liep er goed op.
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
- nadinefjorden
Ze is zes weken terug bij de tandarts geweest, moest nog wel wat wisselen maar waren geen gekke dingen
heb een dubbelgebroken met bol tussenstukje
vandaag was ze wat rustiger in de mond
heb een dubbelgebroken met bol tussenstukje
vandaag was ze wat rustiger in de mond