Wie kent de merrie Amber v. Kventin?
Wie kent de merrie Amber v. Kventin?
Heeft iemand meer informatie over deze gra-kleurige merrie?
V. Kventin
MV. Arin
Haar levensnummer is: 20040180
Bedankt alvast!
V. Kventin
MV. Arin
Haar levensnummer is: 20040180
Bedankt alvast!
Odette&Fenna
Re: Wie kent de merrie Amber v. Kventin?
Ah dát is de merrie die Trudy de Jager te koop heeft of niet?
Geluk is de vrucht van intens werk
Ja is van trudy.
Heb haar nog niet gezien in real life, maar heb van tudy begrepen dat het een heel fij dier is om mee te rijden, maar zich niet kan gedragen in een groep paarden, wel met 1 paard.
Staat ze in 1 grote groep dan begint ze tegen ieder paard te meppen, en als ze alleen op stal staat is ze erg onrustig.
Dat is voor trudy ook de reden van verkoop, ze heeft deze merrie nog niet zo lang, maar omdat zij een een aardig groepje paarden heeft ging dit dus niet.
Vind het een leuke merrie.
Heb haar nog niet gezien in real life, maar heb van tudy begrepen dat het een heel fij dier is om mee te rijden, maar zich niet kan gedragen in een groep paarden, wel met 1 paard.
Staat ze in 1 grote groep dan begint ze tegen ieder paard te meppen, en als ze alleen op stal staat is ze erg onrustig.
Dat is voor trudy ook de reden van verkoop, ze heeft deze merrie nog niet zo lang, maar omdat zij een een aardig groepje paarden heeft ging dit dus niet.
Vind het een leuke merrie.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Had haar vorig jaar willen kopen maar de eigenaar zei dat het geen makkelijk paard was een heel verhaal dus ik heb haar laten staan.
Is met rijden en in omgang wat ik heb begrepen geen makkelijke merrie.
Is met rijden en in omgang wat ik heb begrepen geen makkelijke merrie.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Dat ging toch om een andere merrie, daar was zoveel om te doen op Bokt??
Ah, nee, je weet zelf natuurlijk wel bij welk paard je bent wezen kijken, hihi.. Ik dacht aan die Urla..
Ah, nee, je weet zelf natuurlijk wel bij welk paard je bent wezen kijken, hihi.. Ik dacht aan die Urla..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Oh dus jij bent al eens bij deze merrie wezen kijken Karin?
voor bij Trudy werkt het ook niet met deze merrie.
Trudy heeft wel met haar gereden, en onder het zadel was ze heel fijn te rjden zei ze, alleen ook tijdens het rijden kon ze wel eens een tik naar de andere paarden uitdelen.
voor bij Trudy werkt het ook niet met deze merrie.
Trudy heeft wel met haar gereden, en onder het zadel was ze heel fijn te rjden zei ze, alleen ook tijdens het rijden kon ze wel eens een tik naar de andere paarden uitdelen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011