website stamboek
website stamboek
Ik kijk eigenlijk zelden op de website van het stamboek, maar wilde nu even kijken of Ishra ook bij de nakomelingen van Marga zou staan. Dat zou ik wel fijn vinden. Wat schertst mijn verbazing als ik Marga's levensnummer (M-255) intoets? Staat dat ze 4 nakomelingen heeft, 2 mnl en 2 vr. Hoe kan dat nou, Ishra was haar 7e veulen al, ze is al keur?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nancy imka
Re: website stamboek
Vaag zeg, maar laatst keek ik eens op Imka dr levensnummer en daar staat dat het onbekend van wie die is. Dus denk dat er wel emer foutjes op staan 

De eerste twee hengstveulens van Marga wel meegerekend voor keur, maar die zijn nooit in het (hoofd)stamboek
terecht gekomen, misschien dat ze er daarom niet bij staan? Volgens mij waren die twee veulens van Halstor en ik
meen Briggen, maar dat weet ik niet zeker meer
terecht gekomen, misschien dat ze er daarom niet bij staan? Volgens mij waren die twee veulens van Halstor en ik
meen Briggen, maar dat weet ik niet zeker meer

Ereplaatsje voor

klopt, ze heeft er ook eentje van Briggen gehad. Mar Ishra telt dus ook niet mee, ook al was hij voldragen?
Baranna 13-5-2006
Veulens die niet geregistreerd worden komen niet op de website te staan maar tellen wel mee voor het keurschap. Zo had Meline met de geboorte van Hindra er 6 uit 7 gehad maar haar allereerste veulen zul je op de site ook niet terugvinden. Die is verongelukt voordat ze gechipt kon worden.
Er zijn zelfs wel veulens die wel op de keuring zijn verschenen, daar ook punten en een premie hebben gekregen die toch niet vermeld staan omdat de fokker/eigenaar vervolgens het veulen niet heeft laten registreren bij het stamboek. Deze veulens zijn bj de geboorte wel gemeld maar er zijn later geen stamboekpapieren voor afgegeven en ook niet voor betaald.
Er zijn zelfs wel veulens die wel op de keuring zijn verschenen, daar ook punten en een premie hebben gekregen die toch niet vermeld staan omdat de fokker/eigenaar vervolgens het veulen niet heeft laten registreren bij het stamboek. Deze veulens zijn bj de geboorte wel gemeld maar er zijn later geen stamboekpapieren voor afgegeven en ook niet voor betaald.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Maar er staan ook gewoon een heleboel foutjes op, ik heb voor de geboortedatum van Imre ook een mailtje gedaan naar het stamboek (staat 13 ipv 18). Heb wel netjes de volgende dag reactie gehad dat ze het zullen veranderen. Dus daar gaan we dan maar vanuit dat dat nog eens gaat gebeuren....
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Eens in de zo veel maanden vindt er een update plaats en worden alle wijzigingen die er de afgelopen tijd zijn binnengekomen en verwerkt zichtbaar voor het publiek.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wilco heeft een A voor de zadelproef
staat toch leuker dan een B 

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Een net mailtje naar het stamboek en het wordt aangepast. Ze zijn er alleen maar blij mee als mensen fouten aangeven.Anne&Wendie schreef:Wilco heeft een A voor de zadelproefstaat toch leuker dan een B
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Veulen van Jeskim staat er ook niet op. Die heeft nog een hengstveulen van Inco lopen ergens..
Die telde wel mee voor het keurschap.
Die telde wel mee voor het keurschap.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'