Wie helpt mij uit de brand???
Wie helpt mij uit de brand???
Cyra is vorig jaar gedekt en er is nog steeds niet duidelijk of zij drachtig is of niet. Enkele weken geleden is zij opgevoeld en de dierenarts kon niet zeggen of zij drachtig was of niet, maar de kans dat het wel was was nog steeds aanwezig. Ik weet voor mezelf dat als ik haar nu laat scannen, ze zodra er een ei blijkt te zitten, terug gaat naar de hengst. En daar komt dus mijn probleem.
Anna wil een veulen... scannen kan dus of een drachtige merrie opleveren, of een merrie die gelijk terug moet om gedekt te worden...
Maar Orion KAN NIET ALLEEN staan bij ons thuis.
Ik moet dus een oplossing hebben zodat hij niet alleen is. Opties met een paardje mee terug nemen als zij weg is om gedekt te worden vanaf hengstenhouder zijn al uitgesloten.
Wie heeft of kent op korte termijn een lief makkelijk (klein (gezelschaps)) paardje wat niet zo ver van Emmen af staat en wat bij ons kan logeren om te zorgen dat hij niet alleen is. Zitten geen kosten aan; voeren, stalling en weidegang zorgen wij voor in ruil voor het niet alleen zijn van Orion.
Anna wil een veulen... scannen kan dus of een drachtige merrie opleveren, of een merrie die gelijk terug moet om gedekt te worden...
Maar Orion KAN NIET ALLEEN staan bij ons thuis.
Ik moet dus een oplossing hebben zodat hij niet alleen is. Opties met een paardje mee terug nemen als zij weg is om gedekt te worden vanaf hengstenhouder zijn al uitgesloten.
Wie heeft of kent op korte termijn een lief makkelijk (klein (gezelschaps)) paardje wat niet zo ver van Emmen af staat en wat bij ons kan logeren om te zorgen dat hij niet alleen is. Zitten geen kosten aan; voeren, stalling en weidegang zorgen wij voor in ruil voor het niet alleen zijn van Orion.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Re: Wie helpt mij uit de brand???
Kan aan al je eisen voldoen behalve het dichtbij Emmen staan..
Spannend trouwens nog met Cyra zeg! Zal wat zijn als er dit jaar toch nog een veulentje uit zou rollen..
Spannend trouwens nog met Cyra zeg! Zal wat zijn als er dit jaar toch nog een veulentje uit zou rollen..
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Geluk is de vrucht van intens werk
Annabel, hoe lang mag een diertje eventueel bij ons blijven aangezien Cyra vorig jaar 4 keer meer dan een week weg is geweest.

wanneer komt de DA scannen?
Spannend hoor Anna!
ben benieuwd!!!
kan je helaas niet helpen met een mattie voor Oortje (
)!
Spannend hoor Anna!
ben benieuwd!!!
kan je helaas niet helpen met een mattie voor Oortje (

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
An, even voor de duidelijk, je weet dus nog niet of ze drachtig is???
Maar de da heeft haar wel opgevoeld???
In dit stadium van de dracht moet de da het veulen een hand kunnen geven.
Scannen heeft op een verder stadium in de dracht geen nut meer omdat het daar dan te groot voor is.
Ik heb wel een nono voor je maar die staat ook niet in Emmen.
Hij mag zo bij jou komen logeren.
Maar de da heeft haar wel opgevoeld???
In dit stadium van de dracht moet de da het veulen een hand kunnen geven.

Scannen heeft op een verder stadium in de dracht geen nut meer omdat het daar dan te groot voor is.
Ik heb wel een nono voor je maar die staat ook niet in Emmen.
Hij mag zo bij jou komen logeren.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Cindy mag ook zo bij je komen logeren hoor 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ik PB je er even overOrion1996 schreef:Annabel, hoe lang mag een diertje eventueel bij ons blijven aangezien Cyra vorig jaar 4 keer meer dan een week weg is geweest.

Geluk is de vrucht van intens werk
Claudia: ze is half februari opgevoeld en moet tot bijna augustus voor het zou komen (5,5 maand dus te gaan vanaf opvoelen). Ze kon nergens bij komen want haar armen waren tekort zei ze. Ze kon niet bij de baarmoeder komen maar ze zei dat het gezien de tijd tot het moest komen had gekund.
Ik wacht heel even af Annabel tot ik van jou hoor. Ben benieuwd en hoop dat het door gaat indien ze beken is door DA en er zit niks
Ik wacht heel even af Annabel tot ik van jou hoor. Ben benieuwd en hoop dat het door gaat indien ze beken is door DA en er zit niks

dan heeft ze wel hele korte armpjes, ik kan er zelfs bij een kwpner makkelijk bij, afstand van een fjordenbips tot baarmoeder is maar kort hoor zou een veulen nu al niet ter groote van een kleine hond moeten zijn? die zou ze in principe ook moeten kunnen voelen..
Ctje 

Dit is ook mijn gedachte, ik ben ook niet zo groot maar zelfs ik kan het voelen.Mieke schreef:dan heeft ze wel hele korte armpjes, ik kan er zelfs bij een kwpner makkelijk bij, afstand van een fjordenbips tot baarmoeder is maar kort hoor zou een veulen nu al niet ter groote van een kleine hond moeten zijn? die zou ze in principe ook moeten kunnen voelen..
kwa grote moet het zeker te doen zijn.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Lijkt mij toch ook dat ze zoiets voelen maar goed...geintje koste me 90.euro.en.ik weet nog niks dus andere DA be
Llen voor scannen
Llen voor scannen

- kristelhans
Bij jou om de hoek zit toch die ene 'boeren' manege/stal? In het verleden hadden ze daar ook wat shetjes. Aangezien het om de hoek is zou je het altijd kunnen vragen..wel makkelijk, zo dichtbij.
Spannend met Cyra!
Spannend met Cyra!
Ik had meteen al andere VA gebeld. Wat een onzin zeg. Zo kan ik ook dierenarts worden 

Wat een fors bedrag voor even scannen Anna!
Ik denk dat ik haar helemaal niet meer zou scannen maar gewoon naar de hengst zou brengen, met schouwen kom je er ook wel achter of ze dragend is of niet. Zeker als je een pony van iemand mag lenen voor die periode zou ik persoonlijk daarvoor kiezen.
Ik denk dat ik haar helemaal niet meer zou scannen maar gewoon naar de hengst zou brengen, met schouwen kom je er ook wel achter of ze dragend is of niet. Zeker als je een pony van iemand mag lenen voor die periode zou ik persoonlijk daarvoor kiezen.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Wat een dierenarts zeg, misschien wil ze te graag positief blijven voor jou 
En €90.. Bij de dierenkliniek in Wolvega betaalde ik €14,95 mét echo
Maar back to topic: Mocht je niks kunnen vinden, heb ik er wel eentje. Maar ik denk dat dichterbij ook wel moet lukken.

En €90.. Bij de dierenkliniek in Wolvega betaalde ik €14,95 mét echo

Maar back to topic: Mocht je niks kunnen vinden, heb ik er wel eentje. Maar ik denk dat dichterbij ook wel moet lukken.

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Mocht je er niet uit komen hebben we Iwan ook nog
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Mag op slot, Gerdie van Bart blust hier de brand en gaat super goed.
Iedereen heel erg bedankt
Iedereen heel erg bedankt