Wat kan ik aan kale plekken van de dekjes doen?
- nobbygaard
Wat kan ik aan kale plekken van de dekjes doen?
Misschien dat iemand mij hier tips kan geven? Crystal krijgt ineens kale plekken van haar dekjes. Heb al een andere formaat erop gelegd, zodat de rand die er nu zit niet nog kaler word en hopelijk weer snel bij kan trekken. Maar zag gisteren dat ook met deze formaat hetzelfde gaat gebeuren, dus weet het nu even niet meer wat ik eraan kan doen. Zijn er misschien ook dekjes in heel zacht materiaal te vinden?
Re: Wat kan ik aan kale plekken van de dekjes doen?
Ik heb het ook gehad toen ze geschoren waren!
In de zomer heb ik er een klein uitvallend zadelvormig dun dekje onder! Misschien is dat wat?
In de zomer heb ik er een klein uitvallend zadelvormig dun dekje onder! Misschien is dat wat?
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Ik vermoed dat ze wel gewassen zijn?
Je zou eens dekjes kunnen proberen met een andere stof aan de onderkant. Bij de erge gevalletjes wil een schaapdekje onder het zadel wel helpen denk ik.
Je zou eens dekjes kunnen proberen met een andere stof aan de onderkant. Bij de erge gevalletjes wil een schaapdekje onder het zadel wel helpen denk ik.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
karev had het ook. Die kreeg het voornl van dekjes met een syntetysche onderkant.( van HH voornl) Ben overgestapt op dekjes van katoen (van BR), ook onderkant, en nu is het over.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik heb dezelfde ervaringen als Tamara. Gebruik ook geen synthetische dekjes meer. En ook geen pads. Alleen nog katoenen dekjes en de vachten blijven super. Ik was ze ook wel vaak. Als ze na de training echt goed nat zijn van het zweet was ik ze gelijk uit.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

idd katoen en op tijd uitwassen met een neutraal wasmiddel 

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
- Machteld&Falco
Zelfde tip: dunne dekjes van katoen en regelmatig uitwassen. Ik zweer bij BR en Eskadron. Wil niks anders meer!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!