kleur vraagje
kleur vraagje
het topic over een oranje dekje op een fjord heeft me weer aan mijn zoektochtje doen denken
ik ben ondertussen al enkele maanden aan het zoeken naar een mooi (heel belangrijk) dekje voor Jalenka
ik zoek een dekje (niet een heel dun niemandalletje) in dressuurmodel voor een witte fjord
ik ben wel voor contrasten, maar wit gaat niet (of ik moet Jalenka proper zien te houden op een weide)
en zwart, tja, haar zadel is al zwart en in die kleur heb ik al een supermooi dekje
verder ben ik verzot op felle kleuren, zoals geel, rood en felblauw
bruin en beige en donkere kleuren kunnen we meestal niet bekoren
dus kom maar met ideeën en foto's van een leuke kleur dekje op een wit paard
ik ben ondertussen al enkele maanden aan het zoeken naar een mooi (heel belangrijk) dekje voor Jalenka
ik zoek een dekje (niet een heel dun niemandalletje) in dressuurmodel voor een witte fjord
ik ben wel voor contrasten, maar wit gaat niet (of ik moet Jalenka proper zien te houden op een weide)
en zwart, tja, haar zadel is al zwart en in die kleur heb ik al een supermooi dekje
verder ben ik verzot op felle kleuren, zoals geel, rood en felblauw
bruin en beige en donkere kleuren kunnen we meestal niet bekoren
dus kom maar met ideeën en foto's van een leuke kleur dekje op een wit paard
Re: kleur vraagje
Paars?
Heb eens een paarse deken op een uls fjord gezien en vond dat wel heel gaaf.
Dus een paars dekje lijkt me ook wel moois staan, maar wel donker paars.
Heb eens een paarse deken op een uls fjord gezien en vond dat wel heel gaaf.
Dus een paars dekje lijkt me ook wel moois staan, maar wel donker paars.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ik ken een webshop met fluoriserende dekjes, oranje, groen, rose en paars. Hebben ook bijpassende beenbescherming en springschoenen bij.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
-
Ik vind van dat korenblauwe erg mooi op een lichte kleur.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Waar ???Anouska schreef:Ik ken een webshop met fluoriserende dekjes, oranje, groen, rose en paars. Hebben ook bijpassende beenbescherming en springschoenen bij.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
ja die site wil ik ook wel weten 

Bordeaux rood!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Tja welke kleur gaat er niet op wit..
Ik houd zelf ook van de felle kleuren, mooi helder rood staat waarschijnlijk fantastisch, maar bordeauxrood ook.
Heb geen foto's ervan op een witte..
Ik houd zelf ook van de felle kleuren, mooi helder rood staat waarschijnlijk fantastisch, maar bordeauxrood ook.
Heb geen foto's ervan op een witte..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@ Amber en Sofie: http://www.ruitershopdevlijt.nl/c-13414 ... uurdekjes/
http://www.ruitershopdevlijt.nl/a-21202 ... -neon-roze
Ze hebben ook bijpassende halsters http://www.ruitershopdevlijt.nl/c-13913 ... en-touwen/
De kleuren zijn in het echt veel feller, heb je echt een zonnebril bij nodig hihi (webshop is van mijn staleigenaar, alles al in irl gezien). Zal morgen eens een foto maken van het halster van Jojo, groen/grijs/oranje met touw, auw voor de oogjes.
http://www.ruitershopdevlijt.nl/a-21202 ... -neon-roze
Ze hebben ook bijpassende halsters http://www.ruitershopdevlijt.nl/c-13913 ... en-touwen/
De kleuren zijn in het echt veel feller, heb je echt een zonnebril bij nodig hihi (webshop is van mijn staleigenaar, alles al in irl gezien). Zal morgen eens een foto maken van het halster van Jojo, groen/grijs/oranje met touw, auw voor de oogjes.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Heldere kleuren op licht is inderdaad het mooiste. Donkere kleuren zijn erg strak, maar weinig speels. Lichte kleuren maken het erg 'kinderlijk'.
Maar fel rood of helder blauw (korenblauw inderdaad zoals Suzanne al zegt) zijn denk ik érg mooi. MAar een mooie grasgroen of felgeel misstaat ook vast niet. Geel vond ik hier op Drafur ook erg mooi, die is zelf ook weinig warm van kleur (tja feitelijk zwart/wit), dus dat gele stak mooi af!
Maar fel rood of helder blauw (korenblauw inderdaad zoals Suzanne al zegt) zijn denk ik érg mooi. MAar een mooie grasgroen of felgeel misstaat ook vast niet. Geel vond ik hier op Drafur ook erg mooi, die is zelf ook weinig warm van kleur (tja feitelijk zwart/wit), dus dat gele stak mooi af!
Geluk is de vrucht van intens werk
Heb je geen barefoot meer voor Jalenka (i.v.m. dekjes met inlages)?
Ik vind felblauw erg mooi op wit (bij P.C. in ieder geval toch)
Ik vind felblauw erg mooi op wit (bij P.C. in ieder geval toch)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
ja heb voor Jalenka een barefoot londen, maar heb de halfpad, dus kan kijken naar alle dekjes 

Dit zijn een paar foto's van het halster van Jojo en van het roze dekje. Zet eerst maar een zonnbril op
.

Helaas ook te horen gekregen dat paars en fluoriserend groene dekjes op zijn. Beenbescherming is er nog wel.

Helaas ook te horen gekregen dat paars en fluoriserend groene dekjes op zijn. Beenbescherming is er nog wel.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
alles past op een witte, haakon heeft ook alle kleuren van de regenboog, en ook wit met een zilver/grijze bies maar idd dan moeten ze wel schoon zijn
He kak Anouska haha !! Komt er wel weer groen
?!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Nee, helaas niet
. Daar gaat ons foute groene setje Amber.

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
ho ho...met groen KUN je niet fout gaanAnouska schreef:Nee, helaas niet. Daar gaat ons foute groene setje Amber.

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
wel ik heb nog ergens een groen BR dekje liggen die eigenlijk niet gebruikt wordt
die mss eens proberen
en die felroze, die vindt Arwen heel mooi (maar zij vindt eigenlijk alles mooi)
denk van volgende week eens langs de ruiterwinkel te gaan (ben dan een week thuis)
en eens een oog op de collectie te gaan werpen
die mss eens proberen
en die felroze, die vindt Arwen heel mooi (maar zij vindt eigenlijk alles mooi)
denk van volgende week eens langs de ruiterwinkel te gaan (ben dan een week thuis)
en eens een oog op de collectie te gaan werpen

Dat is waar, ik hou wel van foute kleuren en dekjes. Heb zelfs een appelgroen met donkerblauw dekje met little devil, ook zo geweldig!Nathalie schreef:ho ho...met groen KUN je niet fout gaanAnouska schreef:Nee, helaas niet. Daar gaat ons foute groene setje Amber.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl