Bericht
door Sjolvir » zo 29 jan 2012, 16:58
Hier hebben we er al heel wat gedaan, pas des deux, dan wel carousel..
Bv. mijnwerkers (geheel in het zwart en dan lampje op je cap, wel even oefenen, vanwege schaduwen,
en dan lampen uit, muziek coalminers of zo... chain gang)
Bv. kanibalen (van de feeswinkel botje voor door je neus, 2 halve kokosnoten als bh, over je zwarte col shirt en
zwarte rijbroek, rokje gemaakt van strotouwtjes (geloof me dat is veel werk!!!) En dan de voorlezer of willekeurige vrijwilliger
in de bak in een kookpot neer zetten. muziek owimbowee owimbowee, van wie dat ook is.)
Bv. vogelverschrikkers en vogel (vogel verschrikker met ruitjes blouse die vol zit met stro en stok of iets dergelijks om armen opzij te houden,
wij vonden stok te gevaarlijk, dus hadden armen los met kranten erin. Grote maat blouse en dan met je handen onder de blouse door sturen.
Daarnaast in het zwart met knaloranje snavel en staartje eraan een kraai. Muziek van de wizzard of oz, het liedje dat er bij hoort.)
Bv. Stelletje (merrie deken van bloemetjes gordijn met roze roesjes en hoofddoekje, hengst bruine deken met alpinopet en stropdas in stofje van de merrie.
Zelf qua kleur matchend erop gaan zitten. Muziek, willekeurig liedesliedjes gebeuren.)
Bv. nachtmerrie (zwarte cape voor de een, witte voor de ander en kleding idem. Muziek, dance macabre.)
Bv. ruiters (paard op stal laten en dood seriues met je zelfgemaakte stokpaardje door de bak proefje doen.
Tip. laat wel de bak verkleinen anders loop je je half dood.)
Bv. Niet gaan rijden, allebei gaan lange leidselen/teugelen op mooi stuk klassieke muziek Spaanse rijschool nadoen.
Bv. Speelgoed (stoeipoes en playboy konijn (of gewoon kat en konijn) op kinderliedjes bv dikkertje dap, etc. etc.)
Bv. nonnen (kleding spreekt voor zich, muziek, sister act)
Bv. pinguins (kleding rijkleding met snavels en voeten, muziek happy feet.)_
Bv. Nemo/ duikers (zwemvliezen, duikbrillen, zwembandjes etc bikini over je rijkleding, muziek: surfing surfing, of nemo, of kleine zeermeermin etc.)
Bv. Big girls (Heel dik aangekleed in jurk van iemand, kussens eronder en dan op de muziek van Mika, big girls you are beautifull)
Mijn favouriet die ik nog moet doen, is op liedje van vorig jaar of 2 jaar terug... fireflies, met iets met sparkles en kleine lampjes.
De meeste hiervan zijn redelijk simpel en niet duur te regelen.
En zo zijn er nog 10 miljoen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!