Schiefel laten bekijken?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Anna_Dani

Re: Schiefel laten bekijken?

Bericht door Anna_Dani » ma 07 nov 2011, 09:07

Nee maar op het moment dat je met je paard valt, je eronder komt en je meniscus naar de kloote is, wil ik er toch echt wel naar gaan kijken hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Kelly

Bericht door Kelly » ma 07 nov 2011, 09:14

Anna_Dani schreef:Ja ik ben verder gaan googlen en het kan inderdaad meer oorzaken hebben. Zit nu op de site van Antoine de Bodt te lezen en in zijn methode kan ik me wel vinden. Overigens geeft mijn instructrice al op die wijze les, dus we gaan lekker door en ik moet ook niet teveel willen. Ze is pas 4 :)
Van wie heb je nu les dan?

Taco struikelde ook om de haverklap toen hij 4 was.
Is ook balans.
Fjorden lopen van nature toch op de voorhand en dit betekend dat ze makkelijker struikelen.
Je zal merken dat ze in de loop van de jaren minder zal gaan struikelen.
Wel moet ze goed op de hoefjes staan natuurlijk, te lange tenen helpt b.v. niet.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » ma 07 nov 2011, 09:52

Van Desiree nog steeds. Ze blijft me lesgeven, ook in Noordwijkerhout. Ben ik wel heel blij mee!
Dani stata goed op de hoefjes hoor! Ik merkte inderdaad bij Gillian wel dat als hij lange tenen had, dat ie vaker struikelde.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
monne

Bericht door monne » zo 11 dec 2011, 12:12

mijn Fries is blijvend geblesseerd geraakt door een schieffel bij de strekpees door een trap. Ik had van de dierenarts een gel (voor de doorbloeding) gekregen waardoor de schieffel tot de helft verdwenen is. Dagelijkse massage schijnt ook te helpen.
Plaats reactie