stro in sokken
-
stro in sokken
Gek word ik er van!! Die hele kleine puntjes van het stro kruipen in je schoenen of kousen en gaan dan zitten pikken. En dat doet best pijn.
Wie heeft hier een oplossing voor, zodat niet mijn hele sokken en schoenen vol zitten?
Wie heeft hier een oplossing voor, zodat niet mijn hele sokken en schoenen vol zitten?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- nobbygaard
Re: stro in sokken
Chaps aandoen.
- Ilonka
Inderdaad chaps aan doen of je broek over je schoenen dragen maar dan wordt die vaak wel weer erg nat/vies en het kan niet met een rijbroek.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Laarzen, lange broek of inderdaad, chaps....
Ik stoor me er gelukkig nooit zo aan als ik ze in mijn sokken heb zitten, maar men....denk dat ik al een halve strobaal in huis hebt gesleept door de jaren heen...(vooral in de klompen of broek met omgeslagen pijpen...geheid..bossen stro)
Ik stoor me er gelukkig nooit zo aan als ik ze in mijn sokken heb zitten, maar men....denk dat ik al een halve strobaal in huis hebt gesleept door de jaren heen...(vooral in de klompen of broek met omgeslagen pijpen...geheid..bossen stro)
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb niet echt last van het geprik, maar als ik gewone rubber laarzen aan heb of een jeans met omgeslagen pijpen en gewone schoenen heb ik ook een hele baal mee naar huis
Vaak doe ik de stal als ik mijn rijlaarzen nog aan heb, daar kan niks in vallen.

Vaak doe ik de stal als ik mijn rijlaarzen nog aan heb, daar kan niks in vallen.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ik vind het ook vreselijk, dat geprik. Heb de broek altijd bij de laarzen in en heb altijd alles vol stro, ook de nepbont-voering van de laarzen, vreselijk
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....