Officieel Kur op Muziek starten
Officieel Kur op Muziek starten
In de toekomst wil ik met een viertal officieel kur op muziek gaan rijden. In het proevenboekje begint deze klasse in de L. Nu vraag ik me af, moet iedereen binnen het viertal dan ook individueel L zijn met zijn/haar paard? Of bestaat er gewoon geen B bij Kur op Muziek?
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Re: Officieel Kur op Muziek starten
nee je mag alle combinaties in je viertal hebben.
Per combinatie wordt dan gekeken wat ze starten en afhankelijk daarvan start je L of hoger. B bestaat niet bij 4tal je begint altijd in de L. Maar de proef is te vergelijken met een individuele B proef.
Per combinatie wordt dan gekeken wat ze starten en afhankelijk daarvan start je L of hoger. B bestaat niet bij 4tal je begint altijd in de L. Maar de proef is te vergelijken met een individuele B proef.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Nog een vraagje dan, als de 1 B is en de ander M, moet je dan in M rijden?
Ligt eraan hoeveel mensen er M of B starten voor zichzelf.Anna_Dani schreef:Nog een vraagje dan, als de 1 B is en de ander M, moet je dan in M rijden?
maar precies moet je het even bekijken op de site van de knhs, want het is voor mij al zo lang geleden dat ik het niet precies meer weet.
maar als er bv 3 b starten en eentje in het M, dan mag je L viertal, maar dat kan natuurlijk inmiddels ook wel veranderd zijn.
op de site van de knhs even kijken bij wedstrijd reglement, daar kan je alles vinden en als je er niet uitkomt, kan je altijd nog even bellen naar wedstrijdzaken
Muis Keurmerrie!
Top, dankjewel!
Ik ben eruit! Voor degene die het ook interessant vinden, KNHS werkt met een puntensysteem. Per individu wordt naar het niveau gekeken en dan staat L of lager voor 1 punt, M voor 2 en Z voor 3. Die punten tellen ze bij elkaar op en dan wordt de klasse bepaald voor Afdelingsdressuur. En dan is 6 punten of lager klasse L.
We zijn allemaal B = 4 punten = klasse L afdelingsdressuur (er bestaat geen B binnen AD).
We zijn allemaal B = 4 punten = klasse L afdelingsdressuur (er bestaat geen B binnen AD).